loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 71 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

 

 

آخرین ویرایش سیستم عامل آندروید Android Os Version 2.2

.:: آخرین آپدیت به همراه آموزش کامل نصب برنامه و بازی و نسخه فینال برای لپ تاپ و تبلت ::.

مطمئناً تا به حال به غیر از ویندوز با سیستم عامل هایی چون مکینتاش, لینو کس و… در کنار آن کار نموده اید. مدتی پیش گوگل تصمیم گرفت تا سیستم عامل گوشی های همراه آندروید را برای کامپیوتر, لپ تاب و تلبت ها منتشر سازد. این سیستم عامل پر سرعت اولین سیستم عمل موبایل بر روی کامپیوتر می باشد که امکاناتی جدیدتر را با خود آورده که رقبایی قدرتمند چون Symbian و…  به خود جذب کرده است. این سیستم عامل حجم مناسبی دارد که گوگل برای هر سیستم به طور ویژه آن را طراحی کرده است یعنی برای اجرای این سیستم عامل بر روی هر سیستم باید نسخه مربوطه به آن را دریافت نمایید. این سیستم عامل توانایی  اجرای تمامی فایل ها, بازی ها, برنامه ها و… فایل های مربوط Android را بر روی کامپیوترها, تبلت ها را بدون نقص و امکانات و ابزار هایی خارق العاده را به همراه دارد این سیستم عامل که در نوع خود تک می باشد دارای ویژگی های بسیار خارق العاده ای میباشد که کابرانی میلیونی را از تک تک نقاط دنیا به خود آشنا ساخته مثل Live بودن آن که به شما امکان کار با سیستم را بدون نیاز به نصب و حداقل مصرف از سیستم آن را اجرا و از کار با آن لذت ببرید. البته به این موضوع خیلی مهم باید اشاره کرد که فعلاً تمامی نسخه های به ثبت رسیده بر روی کامپیوتر آزمایشی بوه ولی بارها دیده شده که اس که این سیستم عامل خیلی بهتر از خود تلفن همراه های آندروید عمل نموده. شما میتوانید آخرین نسخه ارائه شده توسط کمپانی گوگل را به طور کاملا رایگان و بدون حذفیات از سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 85 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود GPS آفلاین برای گوشی های آندروید Navitel Navigator 5.0.4.0

اینبار تصمیم گرفته ایم تا یک پست ویژه و کارآمد نیز برایتان آماده کنیم. این نرم فزار که با عنوان Navitel Navigator میباشد, یک GPS آفلاین از کل نقشه ی ایران میباشد. شما به وسیله این برنامه و نصب آن بر روی گوشی اندروید خود از آن استفاده کنید. این مسیر یاب به طور کامل و دقیق میباشد که حتی قابلیت شناسایی شما و محل یابی شما را نیز دارد. این نرم افزار به طور آفلاین ارائه شده اما قابلیت بروز رسانی را هم دارد تا بتوند به طور دقیق عمل نماید هین طور نقشه به زبان فارسی میباشد. شما میتوانید ورژن جدید این نرم افزار کارآمد و محبوب را بصورت کاملا رایگان از وبسایت ایرانیان دانلود نیز دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 74 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

                                                 

  • توضیحات مدیریت : در اینجا گروه برسی موبایل پی سی تیک  به بررسی ابتدايي عضوی دیگر از خانواده سیمبین می‌پردازیم که به صورت پیش‌فرض Symbian Belle را اجرا می‌کند. Nokia 603 با صفحه نمایش ClearBlack LCD به همراه فن‌آوری IPS و پردازنده 1 گیگاهرتزی جزء جدیدترین گوشی‌های هوشمند نوکیا به شمار می‌آید.
 
به نظر می‌رسد که این گوشی نسبت به قیمتی که دارد امکانات خوبی را در اختیار می‌گذارد. داراي ظاهر جوان‌پسندي است و از طراحي ساده و نسبتاً جمع و جوري برخوردار است كه همین امر دلیلی بر دوام آن است. بسياري از آخرین فن‌آوری‌ها و امکانات در این گوشی گنجانده شده است. صفحه نمایش ضدخش و بهینه‌سازی شده برای استفاده در نور آفتاب ، نقشه‌ها ، آخرین برنامه‌هاي شبکه‌های اجتماعی و بازی‌ها و توانایی برای ضبط ، ویرایش و به اشتراک گذاشتن عکس ، همه با لطف عملکرد گرافیکی بسیار خوبی برای پردازنده‌های گرافیکی سریع در این گوشی موجود است.

 

 

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 84 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

دانلود نرم افزار آفیس مخصوص موبایل (اندروید)

OfficeSuite Pro 7 Android

 

 

 

  • توضیحات مدیریت:از آنجایی که پر کاربرترین نرم افزار ،نرم افزار آفیس است گروه پی سی تیک برای شما این نرم افزار را تدارک دیده است.

در بیشتر کامپیوترهای خانگی و اداری میتوان حداقل یکی از برنامه های مجموعه آفیس را پیدا کرد. مخصوصا نرم افزارهایی مثل Word آنقدر پرکاربرد هستند که بیشتر ما آن را روی ویندوز خود نصب میکنیم.

 

همین محبوبیت مجموعه برنامه های Office باعث شده است تا اپلیکیشن های زیادی برای موبایل ارائه شود که توانایی نمایش، ویرایش، و همچنین ایجاد فایل های آفیس را دارند. یکی از این اپلیکیشن ها، نرم افزار OfficeSuite Pro است که مخصوص سیستم عامل اندروید بوده و روی موبایل ها و تبلت های مجهز به سیستم عامل Android قابل نصب است.

 

نرم افزار OfficeSuite Pro امکان نمایش فایل های Word, Excel, PowerPonit را دارد. همچنین میتواند فایل های PDF را با کیفیت و سرعت بالا در موبایل نمایش دهد.

dj.graphic & mt7t بازدید : 60 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار کاربردی Battery Mix مخصوص گوشی های آندروید

 

 

 

 

 

  •   توضیحات مدیریت :گروه نرم افزاری پی سی تیک نرم افزار کاربردی Battery Mix v3.7 را برای دانلود شما عزیزان تدارک دیده است.     

   این نرم افزار عمر باتری را در کارکرد با برنامه های مختلف گوشی برای شما به عنوان ویجت به نمایش در می آورد.

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 433
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 618
  • بازدید ماه : 618
  • بازدید سال : 7,387
  • بازدید کلی : 113,121