loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 182 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

www.p30tik.ir

 

بازی FiFA 15 برای PC با قابلیت‌های تازه و امکانات نو، از پیشرفت‌های بصری تا تقویت سیستم هوش مصنوعی بازی، به میدان قدم گذاشته است تا تجربه‌ای واقعی‌تر از پرطرفدارترین ورزش دنیا را فراهم آورد. در این مقاله سعی می‌کنیم برخی از این ویژگی‌ها را به صورت کوتاه برایتان بازگو نماییم.

افزودن احساسات به بازیکنان دو تیم 
درک واقعی از فوتبال از جمله آن مواردی است که می‌تواند تجربه بازی کردن با یک شبیه‌ساز ورزشی را زیر و رو سازد. از همین رو EA کانادا نهایت تلاش خود را در ایجاد یک شبیه ساز واقعی نموده است. تلاشی که به سبب آن گیمر احساس تماشای یک بازی فوتبال واقعی را از صفحه نمایش تلویزیون داشته باشد، نه یک بازی کامپیوتری. به همین خاطر حالا هر بازیکن سیستم احساساتی مخصوص خود را نسبت به همه چیز دارد که در اخلاقیات و ظاهر آن‌ها نمایان خواهد شد.
سیستم دفاعی پیشرفته
یکی دیگر از تغییرات شایان توجه این نسخه، تغییر سیستم و تاکتیک دفاعی تیم مقابل در زمان‌های حساس است. برای مثال اگر شما در دقایق پایانی یک بازی مهم باشید و نیازمند یک گل برای برد یا مساوی بازی باشید، تیم حریف با تاکتیک دفاعی یازده نفره تلاش می‌کند تا شما را از رسیدن به هدفتان منصرف کند. بر عکس این موضوع و حمله همه جانبه آن‌ها در زمانی که شما در حال بردن بازی باشید نیز وجود دارد.
مدل‌سازی بهتر بازیکنان 
یکی دیگر از پیشرفت‌های FIFA 15، مدل‌سازی بهتر بازیکنان است که به لطف تلاش‌های EA، این بار به جای بدن‌های بدون شکل FIFA 14 با بدن‌هایی تراشیده و متناسب‌تر که مشابه اندام‌های واقعی بازیکنان دیجیتالی است روبرو هستیم. شبیه‌سازی و مدل‌سازی حرفه‌ای تر،  خصوصا در شانه‌ها و عضلات سینه‌ بازیکنان انجام شده و بدین ترتیب، شاهد عضلاتی مشهود و قابل باورتر در بازیکنان خواهیم بود. 
dj.graphic & mt7t بازدید : 114 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی موتور سواری Trials Fusion برای PC

…:: نسخه کامل با کرک SKIDROW ::..

Trials Fusion نام بازی جدید کمپانی معروف یوبی سافت است که در آوریل 2014 منتشر گردید. این بازی که در سبک موتور سواری و پلتفرمینگ می باشد یک دنباله ی مورد انتظار از بازی محبوب و البته شاهکار در پلتفرم ریسینگ یعنی Trials Evolution می باشد. Trials Fusion به بازیکنان یک سری از موانع و چالش های بی پایان را ارائه می دهد در حالی که آن ها در حال مبارزه با ساعت می باشند. در سری جدید عنوان Trials Fusion قابلیت های زیادی وجود دارد که از جمله ی آنها میتوان به 60 جاده ی پیش فرض، 1000 نوع مختلف از ابزارها برای ساخت جاده های دلخواه اشاره کرد، از ویژگی های این بازی میتوان به جهانی زیبا، با تکنولوژی بسیار قوی و با کیقیت، فیزیک بالای راندن، تصاویر بصری نسل بعدی اشاره کرد. بازیکن در این بازی می تواند هم خود به تنهایی و هم با دوستان خود به صورت آنلاین این عنوان را تجربه کند. Trials Fusion در 60 فریم در ثانیه بر روی تمامی پلتفرم ها اجرا خواهد شد، اما کیفیت آن در تمامی پلتفرم ها گوناگون می باشد، این عنوان با کیفیت 1080p بر روی PC و PS4 اجرا می شود، اما بر روی پلتفرم Xbox One با کیفیت 900p اجرا خواهد شد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک  دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 72 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی کریکت Ashes Cricket 2013

Ashes Cricket 2013 لمسی نزدیک از بازی پر هیجان کریکت است. حالت های مختلف این بازی تمام ویژگی ها و جنبه های مختلف کریکت و هیجان مسابقات بین المللی آن را به صورتی زنده و پویا به نمایش می گذارد. تیم های مختلف و ویزگی های شخصیتی بازیکنان مختلف به بهترین نحو ممکن شبیه سازی شده تا درکی کامل از این بازی را به شما ارائه کند. بازیکن ها چه در حالت بازی انفرادی و چه در حالت بازی آنلاین و چند نفره بر سر غرور ملی خود مبارزه می کنند تا تیمشان به پیروزی برسد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 75 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مسابقات فرمول یک F1 Challenge برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی F1 Challenge ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در بیش از 90 رویداد هیجان انگیز و برای خلق لحظات شاد با 12 اتومبیل حرفه ای برای خود در سری مسابقات فرمول یک با چالش های پیش رویتان شرکت کنید. با سرعت برانید و کنترل ماشین ها بسیار ساده و لذت بخش را تجربه کنید. با گذشت مراحل و کسب موفقیت های بیشتر می توانید رانندگان و آیتم های بیشتری برای خود خریداری کنید! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 64 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فرمانده اژدهای خدایی Divinity: Dragon Commander

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

شما فرمانده اژدها هستید. ماموریت شما این است که گردآوری مجدد یک امپراتوری و فرمانروا شدن است. پیروزی کاملا به توانایی شما در فرمانروایی صحیح امپراتوری و تشکیل سپاهی شکست ناپذیر بستگی دارد. سلاح های محرمانه ی شما فراست تاکتیکی، مهارت های رهبری و توانایی شما در تبدیل خودتان به یک اژدهاست . Dragon Commander فقط یک بازی استراتژیک نیست، این بازی گیم پلی استراتژیک را با مشارکت، ایفای نقش و کنترل یک اژدهای سهمگین ترکیب کرده است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 73 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی دگرگونی ناگهانی انسان Deus Ex: Human Revolution: Director's Cut

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

آینده ی نزدیک و تقسیم شده: دوره پیشرفت بسیار بزرگ تکنولوژی که دوره ی هرج و مرج و توطئه نیز هست را لمس کنید. افزونه های مکانیکی بدن انسان در این دوره جامعه را به دو بخش تقسیم کرده است، بخشی که استطاعت استفاده از آن را دارند و بخشی که ندارند. نیروهای مخالف این وضعیت هم پیمان شده اند تا سرنوشت انشان را کنترل کنند: یک انقلاب انسانی در راه است! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 64 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی عطش سرعت: رقیب ها Need for Speed: Rivals

…:: بعد از گذشت چند ماه بالاخره نسخه کامل بازی با کرک RELOADED منتشر شد ::..

Need for Speed: Rivals هیجان و طپش را در محیطی باز در جریان رقابت سرعتی پلیس و رانندگان تندرو پیش روی شما می گذارد. این بازی جذاب که با موتور بازی سازی Frostbite 3 طراحی شده است به بازیکنان اجازه می دهد که در قالب پلیس یا رانندگان تندرو ایفای نقش کنند. هر یک از این نقش ها دارای جوایز، موقعیت ها و ویژگی های خاص خود هستند. در قالب یک راننده ی تندرو هدف تبدیل شدن به فردی بدنام است که با انجام ریسک های بزرگ پشت فرمان ماشین نمایشی مهیج از فرار خود را برای تمام دنیا ایجاد می کند. هر چه بازیکن از پلیس های بیشتر فرار کند امتیازات سرعتی بیشتری را دریافت می کند که آیتم ها و اتومبیل های جدید را برای او قابل استفاده می کند. به فرار و کسب امتیاز ادامه دهید تا جایی که به یک هدف بزرگ برای پلیس تبدیل شوید اما مراقب باشید که در صورت انهدام اتومبیل تمام آنچه را که به دست آورده اید از دست خواهید داد. و اما در قالب پلیس بازیکنان در جمع تیمی متحد در جهت دستگیری مسابقه سرعت شکن های بازی تلاش کرده و ارتقاء درجه و امتیازات نظامی می گیرند. دسترسی به امتیازات بالا برای پلیس ها ماشین های پلیس ویژه و تکنولوژی های پیشرفته تری را برای دستگیری مجرمین در اختیار آنها می گذارد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 98 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی Assassin's Creed Liberation HD برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

داستان بازی Assassin’s Creed Liberation HD در سال 1765 اتفاق می افتد که روایت گر انقلاب آمریکای شمالی و برنامه ریزی اسپانیایی ها برای تحت کنترل گرفتن از لوئیزیانا در جنوب می باشد. شخصیت اصلی بازی یک آدمکش حرفه ای به نام Aveline است که نژادی فرانسوی/آفریقایی دارد. این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vit، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 57 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بتمن: گذشته ی آرخام Batman: Arkham Origins

…:: DLC جدید بازی با عنوان Batman: Arkham Origins – Initiation به پست اضافه شد ::..

…:: آپدیت 1-2-3 بازی به پست اضافه شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

Batman: Arkham Origins نسخه ی دیگری از ویدئو گیم جذاب و تاثیرگذار Batman: Arkham است. این بازی که ساخته ی WB Games Montreal است در شهری توسعه یافته به نام Gotham اجرا شده و در زمانی قبل از زمان وقوع داستان بازی های Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City به وقع می پیوندد. ماجرای جذاب این بازی که در زمان قبل از وقوع جنایات خطرناک Batman: Arkham City اتفاق می افتد یک بتمن جوان را به ما معرفی می کند که در اولین روزهای کارش در شرایطی سرنوشت ساز مقابل جنایتکاری قرار می گیرد که سعی دارد با کارهای مجرمانه به شوالیه ی سیاه تبدیل شود. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 81 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی F1 Race Stars

منتشر کننده: Codemasters

گسترش دهنده: Codemasters Studios Birmingham

سبک بازی: Racing

تاریخ عرضه: 14/11/2012

زبان بازی: En

حجم بازی:2.9 GB

نسخه فایل:FLT

ستاره های بازی f1  با هم به رقابت می پردازند میتوان از این بازی به صورت آنلاین نیز بهره برد و برای تمامی سنین قابل استفاده است. شامل اتومبیل های رسمی فرمول یک  و نقشه ها و مدارات نیز است. این ستاره های مسابقه f1 در تور های جهانی فرمول یک در مکان هایی نظیر: موناکو . سیلور ستونه و مدار جدید آمریکا در آستین. تگزاس و…به جدال و رقابت می پردازند این مکان ها طوری ساخته شده اند تا برای سرعت و چرخ به چرخ شدن قابل رقابت باشند شما به همراه دوستان وخانواده ی خود میتوانید از این بازی نهایت لذت را ببرید به گونه ای که این بازی قابلیت بازی به صورت مولتی پلیر تا 4 بازیکن را دارد و به صورت Split Screen نیز قابل دسترس است قطعا بازی در چنین وضعیتی بسیار مفرح خواهد بود. توضیحات بیشتر . نحوه نصب و نمایش محیط بازی در ادامه مطلب.

dj.graphic & mt7t بازدید : 83 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Primordial

نام انتشار: Primordial-SKIDROW

حجم: 1.38 گیگا بایت

ژانر بازی: ماجراجویی

منتشر کننده : Wadjet Eye Games

توسعه دهنده: Wadjet Eye Games

زیان:انگلیسی

گروه SKIDROW  بازی جدیدی به سبک ماجراجویی به نام Primordial   (عصر کهن)  برای کامپیوتر های شخصی انتشار داده است. Primordial  یک بازی ماجراجویانه علمی تخیلی با داستانی عمیق و تمایلات فلسفی است.

توضیخات: قرن ها از زمانی که مرد افسانه ای پا به سیاره گذاشته بود گذشته است . حالا ، در سزمین های بیکاره و متروک خارج از شهر متروپل ، یک ربات تنها به نام هوریشیو با حسادت از آزادی و استقلال خودش دفاع می کند . تمام اینها وقتی از او گرفته شد که یک دشمن غارتگر منبع انرژی او را به سرقت برد و او را مجبور کرد تا خانه ی امنش را رها کند و سفر خظرناکش در زباله ها و به درون گذشته مرموز خود  شروع کند . Primordial یک بازی ماجراحویی به سبک Point and click (ببین و کلیک کن) هست که چالش ها و عمق بازی های کلاسیک را با یک رابط کاربری ساده و کاربر پسندانه ترکیب کرده است. معما ها  به جای روش سعی و خطا و بازبینی های بی پایان بر تفکرات منطقی و اکتشافات متمرکز شده اند . بازی از  پنجاه اتاق با دست کشیده شده برای اکتشاف از ده ها کاراکتر مشخص و ماشین های پیچیده برای تعامل و میان پرده های زرق و برق داری برای فرو رفتن در حس بازی بهره می برد . و به عنوان آخرین چیزی که می شود گفت این است که در این بازی فردی وابسته و متغیر و طعنه آمیز به نام کریسپین هم وجود دارد.

dj.graphic & mt7t بازدید : 70 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود ویندوز سون Windows 7 Ultimate SP1 Integrated October 2012 x86 x64

.:: آپدیت کامل تا تاریخ 19 می 2013 – ویرایش 32 و 64 بیتی ::.

همانطور که می دانید ماکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار می رود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز Seven یکی از محبوب ترین ویندوز های مایکروسافت به شمار میرود و می توان گفت با آمدن آن تحولی عظیم در سیستم عامل ویندوز بوجود آمد زیرا این ویندوز علاوه بر زیبایی فوق العاده از امکانات بیشتری نسبت به دیگر محصول پر طرفدار مایکروسافت یعنی ویندوز ایکس پی برخوردار است و همین امر سبب شد تا اکثر کاربران ویندوز ایکس پی به سمت ویندوز 7 کشیده شوند و دیگر ویندوز XP را کنار بگذارند. وبندوز سون بر خلاف ویندوز ویستا که یادآور یک تجربه ی تلخ برای مایکروسافت است، دارای ویژگی های بسیار زیادی است به طوری که برخی آنرا شاهکار مایکروسافت می دانند. کاهش زمان روشن و خاموش شدن سیستم, محیط گرافیکی فوق العاده زیبا, سازگاری کامل با درایورها, دارا بودن یک هسته ی جدید و بسیار پیشرفته و … تنها بخش کوچکی از هزاران ویژگی این ویندوز می باشد. همیشه یکی از دغه دغه های کاربران پس از نصب ویندوز، آپدیت آن است زیرا باید فایل های حجیم آپدیت ویندوز خود را از اینترنت دانلود کنند.

dj.graphic & mt7t بازدید : 96 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Aliens Colonial Marines.jpg

این بار نیز با یک بازی دیگر در خدمت شما کاربران گرامی سایت ایرانیان دانلود هستیم.بازی Aliens Colonial Marines جدیدترین بازی منتشر شده در سال 2013 می باشد که سبک اکشن و ترسناک دارد مانند بازی Resident Evil 6 می باشد. ساخت این بازی از سال 2008 شروع شده و حدود پنج سال برای ساخت این بازی زمان سپری شده که انتظارت را خود به خود بالا می برد. هنوز به این بازی نمرات زیادی داده نشده اما جدیدترین نمره این بازی 4.1 می باشد که توسط یکی از مجله ها داده شده است. این نمره بیان گر پایین بودن سطح بازی نمی باشد زیرا هنوز بسیاری از منتقدان نظر خود را اعلام نکرده اند و انتظار می رود که نمره این بازی به بالای 7 نیز برسد که نمره بسیار خوبی است. این بازی فقط برای نسخه های کنسول بازی ارائه شده و در تاریخ ۱۲ فوریه برای PC،XBOX،PS3،Wii U عرضه می شود. این بازی به سبک اکشن و ترسناک می باشد. و بیشتر محیط بازی در فضا های باز اتفاق می افتد. شما می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 66 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

Saving Private Sheep

این بار نیز با یک بازی کم حجم جدید دیگر در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. بازی Saving Private Sheep یکی دیگر از بازی های تمرکزی مانند: پرندگان خشمگین می باشد با این تفاوت که شما در این بازی به جای پرتاب پرندها از جوجه تیغی برای زدن روباه استفاده می کنید. بازی در همان سبک می باشد و شما می توانید با کسب امتیازات امکانات زیادی را دریافت کنید تا مراحل بازی را راحتر پشت سر بگزارید بازی دارای حجم حدود 50 مگابایت می باشد. که برای دوستاران اینگونه بازی ها بسیار مناسب می باشد. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت  پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 88 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Webbies

این بار نیز با یک بازی کم حجم و جالب دیگر در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. Webbies  یک بازی فکری است. که با طراحی زیبا و مراحل متعدد از جمله بازی های جالب محسوب می شود.شما در این بازی در  جنگل باید به حیوانات کمک کنید تا میوه ها را پیدا کنند. و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگزایید. از ویژگی های این بازی می توان به وجود مراحل متعدد، وجود گرافیک جالب و زیبا، طراحی متنوع، و صدا برداری جالب اشاره نمود.هم اکنون  میتوانید این نرم افزار حرفه ای را در ادامه مطلب از وب سایت پی سی تیک دریافت کنید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 99 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار جالب Critter Crunch

این بازی بسیار معمایی و سرگرم کننده که برنده جایزه نیز شده است دارای موجوداتی به نام بیگی (موجودات چسبناک) است که همه چیز را که ببیند می بلعد. اما شما باید غذاهای آنها را انتخاب کنید تا به اشتباه نیافتد. به آنها کمک کنید تا موجودات ریز دیگر را بخورد اونقدر به انها غذا بدید که بترکند و جواهرات را بزمین بریزند. شما باید این جواهرات را جمع کنید.بازی دارای چهار حالت مختلف بازی است از جمله: ماجراجویی، پازل، چالش و زنده ماندن
هرگز از این بازی خسته نخواهید شد زیرا این بازی جدید به هیچ وجه حالت کسل کنندگی ندارد. و دارای محیط های بسیار جالب و زیبا می باشد. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 93 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

MotoGP13

بار دیگر با بازی جدید دیگر خدمت شما عزیزان هستیم. بازی Moto GP 13 جدیدترین بازی منتشر شده در سال 2013 می باشد. این بازی در تاریخ Jun 21, 2013 منتشر شده که ایرانیان دانلود برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی آماده دانلود شما عزیزان نموده است. این بازی دارای تیم ها و صداگزارهای مختلفی می باشد که به گیمر شادابی و هیجان بسیاری را می بخشد. در این بازی از مشکلات نسخه های قبلی خبری نیست و شرکت سازنده آن از بهبود قابل توجعه گرافیک صدا گزاری  و رنگ پردازی سخن گفته است. حجم بازی حدود 5 گیگ می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت  پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 80 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی عصر یخبندان، مخصوص موبایل (اندروید)

Ice Age Village Android

 

 

مجموعه انیمیشن های عصر یخبندان (Ice Age) جزو محبوب ترین انیمیشن های چند سال اخیر هستند. علاوه بر کودکان، حتی بزرگتر ها هم علاقه زیادی به این مجموعه کارتون ها دارند.

 

به تازگی بازی عصر یخبندان برای سیستم عامل Android تولید شده است. این بازی بر روی موبایل های اندرویدی و همچنین تبلت هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند قابل نصب میباشد.

 

ماجرای اصلی این بازی، ساخت یک دهکده با تمام امکانات است. شخصیت های اصلی Ice Age یعنی مندی، الی، دیه گو، و سید در این بازی حضور دارند و شما باید به آنها کمک کنید تا دهکده را هر چه بهتر بسازند و مدیریت کنند.

dj.graphic & mt7t بازدید : 73 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه بازی های فلش (بازی های فضایی)

Flash Games Collection

 

 

 

 

بازی های فلش، جزو محبوب ترین بازی های کامپیوتری هستند. این مدل بازی ها به خاطر حجم بسیار کمی که دارند بین کاربران بسیار محبوب هستند. از دیگر ویژگی های بازی های فلش، ساده بودن آنهاست. بیشتر این بازی ها فقط با کمک ماوس و کلید های جهت نمای کیبورد قابل انجام هستند.

 

در این مطلب، مجموعه ای از بازی های فلش را به صورت یکجا برای شما آماده کرده ایم. این بازی ها با موضوع بازی های فضایی هستند. سبک های این بازی ها کاملا متنوع هستند (مسابقه ای، جنگی، تیر اندازی، و ...) اما یک چیز بین همه آنها مشترک است. و آن هم این است که همه اتفاقات بازی در فضایی خارج از زمین رخ میدهد!

 

تعداد این بازی ها 14 عدد بوده و با فرمت فلش (SWF) هستند.

 

لیست بازی های این مجموعه :

 

3D Micro Wars
Battle Mechs
Cannon Alone
Chrono tron
Clash N Slash
Cosmic Crush
Missile Strike
Nano Pong
Providence
Robot Boy
Robot Kill
Star Racer
Star Serpent Sigma
Twin Power

dj.graphic & mt7t بازدید : 57 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه سوم بازی مرد آهنین، مخصوص موبایل (آیفون)

Iron Man 3 iOS

 

 

در این مطلب، نسخه iOS از بازی زیبا و هیجان انگیز Iron Man 3 را برای شما آماده کرده ایم. این بازی روی گوشی های آیفون و تبلت های آیپد قابل اجرا است.

 

در حالی که اکران قسمت سوم از فیلم سینمایی مرد آهنین در سینماهای دنیا آغاز شده است، کمپانی تولید کننده این بازی تصمیم گرفت نسخه رسمی این بازی را منتشر کند. نسخه iOS بازی Iron Man 3 دارای گرافیکی فوق العاده زیباست. به طوری که با نسخه های کنسولی این بازی رقابت میکند.

 

داستان بازی مرد آهنین 3 بر اساس نسخه سوم فیلم سینمایی آن طراحی شده است. دقیقا با همان شخصیت ها و همان روایت داستانی.

 

گرافیک جدید و 3 بعدی، افکت های صوتی بی نظیر، و سیستم کنترل بازی، از نقاط قوت بازی Iron Man 3 هستند. در ادامه میتوانید نسخه کامل این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 65 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی OverKill 2 مخصوص موبایل (آیفون)

Overkill 2 iOS Game

 


 

بازی OverKill یک بازی اسلحه ای و سراسر درگیری و هیجان است. شما در نقش قهرمان داستان باید شهر خود را از مهاجمانی که همه جا را به آشوب کشیده اند پاکسازی کنید.

 

در این بازی ده ها اسلحه مرگبار وجود دارد که به مرور آنها را به دست خواهید آورد. بازی پر از صحنه های خشونت آمیز است و برای کودکان توصیه نمیشود.

 

این بازی نسخه iOS بوده و بر روی گوشی های آیفون و همچنین تبلت های آیپد قابل اجرا است.

dj.graphic & mt7t بازدید : 69 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مرده متحرک، فصل غریزه نجات

The Walking Dead, Survival Instinct

 

 

 

 

سریال مرده متحرک (The Walking Dead) چند سال است که به صورت دنباله دار از شبکه های تلویزیونی دنیا پخش میشود و هنوز هم پخش آن ادامه دارد. این سریال را میتوان با سریال هایی مثل گمشده (Lostز) و فرار از زندان (Prison Breack) مقایسه کرد.

 

ماجرای این سریال از این قرار است که دنیا رو به نابودی رفته و همه انسان ها تبدیل به زامبی شده اند. قهرمان داستان این سریال (Daryl Dixon) جزو معدود افرادی است که هنوز انسان است و باید برای زنده مانده تلاش کند. مبارزه و فرار او از دست مردگان متحرک یا همان زامبی ها، داستان اصلی بازی را شکل میدهد. در راه تلاش برای زنده ماندن، او از اسلحه های مختلفی که به دست میآورد نیز استفاده میکند.

 

بازی های مختلفی از روی این سریال تولید شده اند. اما فقط بازی کمپانی Telltale Games توانسته است حق مطلب را ادا کند.

 

داستان بازی The Walking Dead, Survival Instinct دقیقا از روی خط اصلی سریال ساخته شده است. در این بازی شما در دنیایی که توسط زامبی ها اشغال شده است تنها مانده اید و باید با کمک اسلحه هایی که پیدا میکنید جان خودتان را نجات دهید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 85 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

f1 2013 xbox360 cover دانلود بازی F1 2013 برای XBOX360

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 XBOX360-COMPLEX

 

 

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 63 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

Call of Duty Ghosts xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای XBOX360

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts XBOX360-POWER

 

 

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 93 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

NFS Rivals xbox360 cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals XBOX360-PROTOCOL

 

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 84 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اندرویدی آدم برفی و سگ برفی - The Snowman & The Snowdog Game

دانلود بازی اندرویدی آدم برفی و سگ برفی - The Snowman & The Snowdog Game

 

مخصوص سیستم عامل های اندرویدی نسخه 2.3+ به بالا

 

به همراه فایل دیتا


بازی اندرویدی جدیدی که کاملا Endless که از سوی “THE SNOWMAN AND THE SNOWDOG” برای کریسمس 2014 ریلیز شده (پی سی تیک) برای شما آماده کرده ایم ، این بازی کاملا رایگان بوده و همچنین می توانید در تنظیمات آن تبلیغات را Disable کرده و به راحتی بازی کنید، این بازی به شما دسترسی ها خوبی داده و می توانید آدم برفی خود را لباس بپوشانید و دارای 80 کاور مختلف برای این کار می باشد ،در سرتاسر لندن در اسمان پرواز کنید و برج لندن ، پل لندن و سایر مناطق عبور کنید و همچنین خانه های پارلمان . می توانید همچنین در بازی آهنگ Play کنید ...بازی برای سنین 10 تا 15 سال پیشنهاد می شود.

dj.graphic & mt7t بازدید : 76 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی اندرویدی Dokuro v1.0.2

دانلود بازی اندرویدی Dokuro v1.0.2

 

مخصوص سیستم عامل های اندرویدی نسخه ی 2.2+ به بالا


در این بازی اندرویدی که جدیدا منتشر شده شما یک اسکلت بی نام و نشان هستید در ارتش دارک لرد ، و شما می بایست از پرنسس محافظت کنید و اون رو آزاد کنید ، در حقیقت پرنسس گروگان گرفته شده توسط دارک لرد و الان در قلعه اون زندانی شده و شما وظیفه ی ....برای دریافت این بازی اندرویدی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 53 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلودمستقیم بازی اندرویدی Mini Motor Racing v1.7.2

 

دانلودمستقیم بازی اندرویدی Mini Motor Racing v1.7.2

 

تاریخ انتشار : 18 دسامبر 2013

 

به همراه فایل دیتا

 

مخصوص سیستم عامل های اندرویدی نسخه ی 2.3.4+ به بالا


ماشین های کوچک اما لذت بسیار! این شعاری است که سازنده بازی می دهد ، موتور خود را روشن کنید و وارد یک بازی پر از هیجان و زیبا شوید این بازیرا می توان به ماشین های کوچک کنترلی نیز نسبت داد اما دارای تکنولوژی های جدید و مجهز بودن به سیستم Nitro ، این بازیرا همچنین می توانید به صورت آنلاین با استفاده از Wi-Fi با دوستان خود Multi player نیز بازی کنید تا 4 نفر در بازی.این بازی دارای خصوصیا و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد و به شما توصیه می کنیم این بازی زیبای اندرویدی را تجربه کنید.برای دریافت این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 77 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (2)

 

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۱٫۳ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 


dj.graphic & mt7t بازدید : 79 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

pro evolution soccerPESEdit 2014 Patch 1.1 همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2014 که چندی پیش منتشر شده .

dj.graphic & mt7t بازدید : 70 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فیفا 14   FIFA 14 برای PC با لینک مستقیم + کرک

 

دانلود بازی FIFA 14 برای PC

| Crack V3 + UPDATE 1 به پست اضافه شد |

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

بازی FIFA 14 نام بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیزی است که توسط کمپانی EA Sports برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و انتشار یافته است ، پس از مدت ها انتظار طبق وعده های داده شده بالاخره نسخه جدید فیفا نیز عرضه شد که دارای تغییرات وسیع و هیجان انگیزی می باشد ، فیفا ۱۴ با موتور عالی خود یعنی Ignite توانست یک شبیه ساز واقعی از فوتبال را برای گیمرها ارائه داده و تا حدودی به خصوص در آمریکا گوی سبقت را از رقیب دیرینه ی خود یعنی PES دزدید ، بازی که فوتبال واقعی را معنا می کند ، هر ساله فیفا دست خوش تغییرات بسیاری شده و نوآوری در آن حرف اول را می زند ، در نسخه جدید نیز ما این را به وضوح مشاهده می کنیم چرا که با توجه به اینکه PES نیز دست به انقلابی بزرگ زده فیفا نمی خواهد به همین زودی پا پس بکشد ، پس باید منتظر شد و دید که امسال نیز کدامیک از این ۲ عنوان ورزشی پر طرفدار موفقیت بیشتری کسب خواهد کرد ،دانلود بازی FIFA 14 را می توانید هم اکنون به صورت رایگان دانلود نمایید …

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 84 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

PESEdit 2014 Patch 0.2 همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب pro evolution soccer 2014 که چندی پیش منتشر شده .

pro evolution soccer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 225 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
http://axgig.com/images/76307170679763635197.jpg
(92/6/31) تغییرات:

منتظر کرک باشید.....
توجه: ULTIMATE EDITION-FULL UNLOCK 3DM نسخه کامل بازی می باشد اما دارای فایل نصب نیست و برای اجرای آن کافی است کرک را در پوشه بازی کپی کنید و آن را اجرا کنید.

FIFA 14 عنوانی است که به جرات می توان آن را بهترین  بازی در تاریخ عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های دسته ی ۳ بعضی از کشور ها ، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد. عنوان FIFA 14 قرار است برای پلتفرم های هر دو نسل عرضه شود ولی تغییرات اصلی این بازی در نسل بعد قابل مشاهده می باشد. ویژگی های 'Pro Shot', 'Teammate Intelligence' و 'Variable Dribble Touches' جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است ، شما دیگر با بازیکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد ، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به، جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 97 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

http://axgig.com/images/47015514301597223763.jpg

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 430
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 615
  • بازدید ماه : 615
  • بازدید سال : 7,384
  • بازدید کلی : 113,118