loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 70 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ایجاد دسکتاپ های مجازی در ویندوز Dexpot v1.6.11.2394

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Dexpot در خدمت شما هستیم. Dexpot نرم افزاری با قابلیت داشتن بیش از 30 دسکتاپ مجزا با والپیپرها، اسکرین سیورهای مستقل و تنظیمات دلخواه را ایجاد کرده و از هر یک از آن ها برای مقاصد گوناگون خود همچون استفاده از یک دسکتاپ برای کار بر روی اسناد، استفاده از دسکتاپ دیگر برای جست و جو در اینترنت، استفاده از دسکتاپ دیگر برای انجام گیم و … استفاده نموده و به راحتی با استفاده از کلید های میانبری که خود تعریف می نمایید از دسکتاپی به دسکتاپ دیگر رفته و به اصطلاح بین این دسکتاپ ها سوئیچ نمایید و یا حتی به راحتی فایل های خود را از دسکتاپی به دسکتاپ دیگر منتقل سازید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 104 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار  Nitro PDF Professional Enterprise v9.0.4.5 نسخه ی 64 بیتی

تاریخ آخرین انتشار: نوامبر 2013


Nitro PDF Professional یکی از محبوبترین و حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه کار با فایلهای PDF می باشد, کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد به این صورت که پس از نصب, بر روی نرم افزارهای مجموعه microsoft office تان ایجاد می شود و شما در هر مرحله ای که خواستید می توانید بر آیکون مورد نظر کلیک کنید و فایلتان را به فرمت PDF درآورید.
با استفاده از این نرم افزار تمام حرفه ای شما به راحتی می توانید هر فایلی عم از فرمتهای Word, Excel, PowerPoint,Photoshop, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG را به فایلهای PDF تبدیل کنید و به ویرایش روی آن بپردازید و به ویژه برای دانشجویان که برای پایان نامه باید دانشنامه های خود را به PDF تبدیل کنند بهترین گزینه می باشد.
در این نسخه که آخرین نسخه منتشر شده نیز می باشد ویژگیهایی از قبیل فیکس کامل باگهای نسخ قبلی, اضفه شدن شماره صفحه به فایلهایی که با بوک مارکها ترکیب می شوند, پشتیبانی داز فایلهای edu. , فیکس کردن باگی که باعث می شد تا در صورت مینیمایز کردن - نرم افزار به کلی بسته میشد, در سیستمهای 32 بیتی بر روی explorer نمایش داده نمی شد که به کلی این مشکا برطرف شده است و بسیاری از ویژگیهای کلیدی دیگر که گروه پی سی تیک دریافت آن را به تمامی کاربران پیشنهاد می کند.

dj.graphic & mt7t بازدید : 90 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود نرم افزار WinRAR v5.00  Final

تاریخ آخرین انتشار: نوامبر 2013


WinRAR نام نرم افزار نام آشنایست که امروزه کمتر کاربری را می توان یافت که با این نرم افزار کار نکند و آن را بر روی سیستم خود نداشته باشد, دنیای تکنولوژی هر روز رو به پیشرفت است و حجم اطلاعات انتقالی روز به روز افزایش می یابد از این رو نیاز به یک نرم افزاری که در عین سادگی بتواند بهترین فشرده سازی را بر روی فایلها با امنیت زیاد انجام دهد بسیار احساس می شود.
نرم افزار WinRAR با بهره گیری از جدید ترین متدهای رمز نگاری و فشرده سازی...

dj.graphic & mt7t بازدید : 69 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (1)

موقعیت گوشی اندروید

 

موبایل یاب اولین سامانه کنترل نامحسوس و ردیابی گوشی سرقت شده در ایران در خدمت شماست . امکانات این سامانه عبارتند از : شناسایی و ارسال موقعیت دقیق گوشی- اعلام تغییرات سیم کارت و ارسال شماره سیم کارت حاضر - شناسایی اپراتور سیم کارت سرویس دهنده - ارسال لیست تماس های دریافتی و خروجی -ارسال لیست پیامک های ارسالی و دریافتی - ارسال برنامه های اجرا شده و در حال اجرا - موقعیت لحظه به لحظه دقیق جی پی اس - موقعیت یابی 2 با استفاده از جی اس ام - وضعیت اتصال یو اس بی-کارت حافظه - پنل کاربری کاملا فارسی با کاربری آسان..

اندروید موبایل یابی

 
dj.graphic & mt7t بازدید : 75 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98این کرک بر خلاف نسخه های قبلی ساده و سریع می باشد و کافیست آنرا پس از نصب ویندوز 8 خود اجرا کنید تا آنرا کرک و اکتیو کند. ویندوز 8 شما اکتیو خواهد بود و می توانید آنرا به راحتی آپدیت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 7,109
  • بازدید کلی : 112,843