loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 108 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی The Amazing Spider-Man 2 برای XBOX 360

…:: The Amazing Spider-Man 2 XBOX360-COMPLEX ::..

Activision نسخه ی بعدی سری معروف مرد عنکبوتی یعنی The Amazing Spider-Man 2 را معرفی کرد. این بازی توسط استودیوی Beenox، براساس داستان بازی قبلی و در قالب اتفاقات شماره ی بعدی فیلم سینمایی آن ساخته خواهد شد. بازی یک بار دیگر به صورت قابل توجهی به سبک آزاد ساخته شده است و مرد عنکبوتی قصه ی ما می تواند به صورت نامحدود در منطقه ی Manhattan به گشت و گذار بپردازد. همچنین بازی دارای سیستم قهرمان محور است که روحیه و کارهای قهرمانی مانند ادب کردن سارقین و خلافکاران گوشه و کنار شهر را تشویق می کند. بدون تردید سیستم مبارزه و حرکات مرد عنکبوتی نیز دست خوش تغییراتی خواهد شد تا هر چه بیشتر بازیکن را مجذوب خود نماید. یک ویژگی جدید نیز در بازی گنجانده شده است که Hero or Menace نام دارد و به این معنی است که اخلاق های سوپر قهرمانی شما را تقویت میکند و به شما جایزه هایی میدهد و تلاش و کوشش شما را اندازه گیری میکند و نتایجی را برای متوقف کردن معین میکند که خود باعث پیشرفت میشوند. همچنین حرکات جدیدی به ضربات قبلی Spider-man اضافه شده است و سیستم web-swinging نیز پیشرفته تر شده است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 69 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی RoboCop برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی RoboCop ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. او یک پلیس حرفه ای بود که توسط سارقین و تبهکاران مورد حمله قرار گرفته است. اکنون با ظاهری جدید در نقش پلیسی آهنی ظاهر شده است تا پس از کسب آموزش های لازم به مبارزه با خلافکاران برود و آنها را تحویل قانون دهد. در این بازی شما امکانات زیادی را در اختیار دارید می توانید لباس و سلاح خود را ارتقاع دهید. با استفاده از حسگر حرارتی می توانید بدن دشمنان خود را اسکن کنید و نقاط ضعف آن ها را بیابید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلوددریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 210 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی تاریکی DARK

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

DARK یک بازی اکشن با المنت های RPG است که در آن شما در قالب یک شکارچی قدیمی ایفای نقش می کنید، و آن شکارچی کسی نیست جز: خون آشام! با نیروهایتان در سایه ها کمین کنید، در تاریکی پیش بروید و از مهارت های قدرتمندانه ی خون آشام برای کشتن قربانیان خود استفاده کنید.
داستان جذاب DARK شما را به قلب دنیای خون و تاریکی می برد، جایی که شکارچی نیز می تواند قربانی شود! خون آشام های دیگر را شکست دهید، کاراکتر خود را ارتقاء و مهارت های وحشتناک خود مانند امکان ناپدید شدن و غافلگیر کردن دشمنان را در خود افزایش دهید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 70 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جنگ های هوایی: ویتنام Air Conflicts: Vietnam

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

جنگ ویتنام! واقعه ای که در سال 1965 رخ داد. جنگی که بیست سال بیش شروع شد و کم کم اوج گرفت. ویتنام یک کشور تقسیم شده است. جنگ های کمونیستی شمال در مقابل ضد کمونیسم های جنوب در یک جنگلی داخلی بسیار پر تنش! در آن زمان امریکا که درگیر جنگ سرد با جماهیر شوروی بود به مصلحت خودش تصمی به پشتیبانی ضد کمونیسم های جنوب ویتنام در جنگ مقابل لشکرهای کمونیست گرفت. شاهد داستان یک خلبان شجاع نیروی هوایی امریکا به نام Joe Thompson در جریان جنگ ویتنام باشید. Joe به عنوان یکی از اولین سربازهای امریکایی به ویتنام می رسد. او جوان، باهوش و وظیفه شناس است. شوق خدمت به کشور و کمک به مردم گاهی او را به کارهایی وا می دارد که حتی به زندگی خودش لطمه وارد می کند. روی صندلی خلبانان هواپیماهای جت و هلیکوپتر هایی که برای اولین بار در طول تاریخ و در جنگ ویتنام به کار برده شدند بنشینید، جنگ و انفجارهای مهلک را تجربه و Joe را در مسیر ستاره شدن همراهی کنید. او در طول این جنگ با امتحانی سخت روبرو می شود. آنچه Joe در جنگ ویتنام تجربه می کند او را برای همیشه عوض می کند و حتی روی روابطش با خانواده که در قاره ای دیگر زندگی می کنند و ماموریت او را از دور می بینند تاثیر می گذارد. آنها فقط از طریقه نامه با Joe ارتباط دارند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 70 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود ویندوز سون Windows 7 Ultimate SP1 Integrated October 2012 x86 x64

.:: آپدیت کامل تا تاریخ 19 می 2013 – ویرایش 32 و 64 بیتی ::.

همانطور که می دانید ماکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار می رود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز Seven یکی از محبوب ترین ویندوز های مایکروسافت به شمار میرود و می توان گفت با آمدن آن تحولی عظیم در سیستم عامل ویندوز بوجود آمد زیرا این ویندوز علاوه بر زیبایی فوق العاده از امکانات بیشتری نسبت به دیگر محصول پر طرفدار مایکروسافت یعنی ویندوز ایکس پی برخوردار است و همین امر سبب شد تا اکثر کاربران ویندوز ایکس پی به سمت ویندوز 7 کشیده شوند و دیگر ویندوز XP را کنار بگذارند. وبندوز سون بر خلاف ویندوز ویستا که یادآور یک تجربه ی تلخ برای مایکروسافت است، دارای ویژگی های بسیار زیادی است به طوری که برخی آنرا شاهکار مایکروسافت می دانند. کاهش زمان روشن و خاموش شدن سیستم, محیط گرافیکی فوق العاده زیبا, سازگاری کامل با درایورها, دارا بودن یک هسته ی جدید و بسیار پیشرفته و … تنها بخش کوچکی از هزاران ویژگی این ویندوز می باشد. همیشه یکی از دغه دغه های کاربران پس از نصب ویندوز، آپدیت آن است زیرا باید فایل های حجیم آپدیت ویندوز خود را از اینترنت دانلود کنند.

dj.graphic & mt7t بازدید : 90 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار جذاب FUSE برای XBOX 360

FUSE یک بازی عملیاتی چهار نفره داستان محور است که شما را به تجربه یک ماجرای جدید دعوت میکند . وقتی انسان به تکنولوژی بیگانان دست پیدا کند چه چیزی در انتظار ماست؟ اتفاقی که هرگز نباید بیافتد! وقتی یک منبع بی ثبات انرژی بنام FUSE به دست کسانی می افتد که نباید! سازمان سیا برای بازپس گیری آن یک تیم نخبه را مامور این کار میکند. تیمی بنام Overstrike 9.  با سه نفر از دوستان خود در یک بازی عملیاتی چهار نفره این شرکت شبه نظامی سرکش را که مسئول دزدین تکنولوژی بیگانه هستند از هم بپاشید و منهدم کنید. با استفاده از همکاری تیمی مرگبار، حملات ویرانگر همدیگر را با سلاح‌ها و ابزارهای تکنولوژی بالا پوشش دهید. ویژگی منحصربفرد LEAP این امکان را برای شما فراهم میکند تا در حین بازی و مبارزه به سرعت از یک عامل به عامل دیگری تغییر کنید و از این طریق از سلاح ها و مهارتهای یکدیگر استفاده کنید. شما به مهارت ها و اعضای تیم خود نیاز دارید تا این ارتش جهانی از کنترل خارج شده را متوقف کنید!

dj.graphic & mt7t بازدید : 100 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کانتر استریک 1.6

به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین

Counter Strike 1.6 v7

 

 

 

 

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 

نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!

dj.graphic & mt7t بازدید : 63 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

Call of Duty Ghosts xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای XBOX360

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts XBOX360-POWER

 

 

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 84 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اندرویدی آدم برفی و سگ برفی - The Snowman & The Snowdog Game

دانلود بازی اندرویدی آدم برفی و سگ برفی - The Snowman & The Snowdog Game

 

مخصوص سیستم عامل های اندرویدی نسخه 2.3+ به بالا

 

به همراه فایل دیتا


بازی اندرویدی جدیدی که کاملا Endless که از سوی “THE SNOWMAN AND THE SNOWDOG” برای کریسمس 2014 ریلیز شده (پی سی تیک) برای شما آماده کرده ایم ، این بازی کاملا رایگان بوده و همچنین می توانید در تنظیمات آن تبلیغات را Disable کرده و به راحتی بازی کنید، این بازی به شما دسترسی ها خوبی داده و می توانید آدم برفی خود را لباس بپوشانید و دارای 80 کاور مختلف برای این کار می باشد ،در سرتاسر لندن در اسمان پرواز کنید و برج لندن ، پل لندن و سایر مناطق عبور کنید و همچنین خانه های پارلمان . می توانید همچنین در بازی آهنگ Play کنید ...بازی برای سنین 10 تا 15 سال پیشنهاد می شود.

dj.graphic & mt7t بازدید : 64 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ریشه بتمن آرخام - Batman Arkham Origins PC Game

« آپدیت ورژن 2.0 با DLC به پست اضافه شد »
« نسخه کم حجم Black Box به آخر پست اضافه شد »

دیگر کسی نیست که نام قهرمان بتمن معروف به خفاش سیاه شهر بزرگ گاتهام را نشناسد!!
پس از مدتی سکوت سرانجام بازی عنوان جدیدی از سری بازی های بتمن با نام Batman Arkham Origins منتشر شد و سایت دانلود رایگان بسیار خرسند که جزء اولین سایت های پارسی زبان است که این بازی را به اشتراک گذاشته است. طبق معمول این بازی توسط Warner Bros. Interactive Entertainment ساخت و منتشر شده و دو کمپانی WB Games Montreal , Splash Damage در اکتبر 2013 آنرا برای سیستم های PC منتشر نمودند. سبک بازی اکشن و ماجرایی میباشد و بتمن بار دیگر بازگشته تا به جدال و درگیرهای خلافکاران و جنایت های شهر گاتهام پایان دهد. شخصیت های جدیدی از قبیل Black Mask, Penguin, Deathstroke, Bane, Deadshot, Anarky, Captain Gordon, The Joker, Copperhead, Firefly و... در این بازی وجود دارند اما مرد نقاب به چهره و شخصیت جوکر بیشتر در این بازی به چشم میخورند. Black Mask ارتش زیر زمینی تشکیل داده , ارتش وی جمعی از انسان های فقیر و بیکار هستند و آن هایی که بی خانواده هستند , آن ها با یکدیگر متحد شده اند و سعی دارند با بدست آوردن بمب اتمی شهر گاتهام را نابود کنند, در این میان بتمن که مدت ها سکوت کرده بوده و خانه نشین بود دوباره دست به کار میشود تا از نقشه ی آن ها جلوگیری کند , در این میان طی حوادثی همه به دنبال نابودی وی هستند اما پس از مدتی روند داستان تغییر کرده و سرنوشت گاتهام به دست های شما میفتد. مپ گاتهام در این سری بسیار کشیده تر و بزرگ تر شده است و شهر به دو قسمت تقسیم شده که با پل ارتباطی دو قسمت شهر به هم متصل هستند. بتمن باسیستم پرونده جدیدی روبرو شده که اجازه می دهد تا بازیکن ظاهر غیر ممکن را تجزیه و تحلیل و به حل بازسازی صحنه جرم و جنایت در زمان واقعی بپردازد. ترکیب سنسورهای راهب بتمن با Batcomputer برای خلق کردن جنایات و مطالعه شبیه سازی دقیق آنچه که قرار است اتفاق بیفتد. خراب کردن باندهای جنایتکاران های جدید خشونت آمیز و کشف مکان های جدید مرگبار ، از خیابان های فقیر به پنت هاوس ثروتمند های Gotham از بخش های دیگر این بازی است. بازی دارای گرافیک فوق العاده و موتور هوشمند Unreal Engine 3 ار آخرین تکتولوژی بازی های هوشمند بهره میبرد و همه عوامل بازی برای بهتر شدن Batman Arkham Origins دست به دست هم دادن تا نظر گیمر را بخود جلب کنند.شما میتوانید بازی زیبای Batman Arkham Origins را بصورت مستقیم از دانلود رایگان دریافت کنید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 124 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
http://axgig.com/images/32585814949801117872.jpg
            

اپل در کنفرانس معرفی آیفون ها نسخه جدید بازی Infinity Blade را به همراه iPhone 5S معرفی کرد. این بازی همیشه یکی از پرچم دارهای اپ استور بوده که در هیچ سیستم عامل دیگری منتشر نشده است. این نسخه با چیپ ۶۴ بیتی iPhone 5S هماهنگ بوده و تجربه ی کاملا متفاوتی از بازی با موبایل را به شما هدیه می کند. داستان بازی ادامه داستان Infinity Blade II می باشد. گفته می شود در بازی امکان تعویض شخصیت دارید. یعنی می توانید از بین دو شخصیت یکی مذکر(Siris) و دیگری مونث(ISA) یکی را به دلخواه انتخاب کنید. در این نسخه شاهد دشمن های جدیدی چون اژدها و... هستیم.

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 7,017
  • بازدید کلی : 112,751