loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 71 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

طراحی پیشرفته سایت با Adobe Muse 2.2

نرم افزار  Adobe Muse – یک سایت ساز بصری است که به منظور تهیه نقشه از تغییرات در زمان واقعی تهیه گردیده است. بدین طریق ظاهر کنندگان عکس مجبور به باز نمودن  کدهای  HTML  سایت نیستند، ویرایش پانل به شما اجازه می دهد تا با یک صفحه وب، به عنوان یک تصویر کار کنید. بدیهی است،که این رویکرد تمرکز بر محیط های توسعه یافته در دسترس کاربرانی حتی بدون تحصیلات عالی را دارد.نرم افزار Muse  از استانداردهای جدید وب سایت، از جمله HTML5 و CSS3 بهره می برد.

dj.graphic & mt7t بازدید : 721 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

نرم افزار طراحی وب سایت مکینتاش Freeway Pro 6.0.4

Freeway Pro یک ابزار قدرتمند مبتنی بر استانداردها طراحی وب سایت بصری برای مک است. شما ممکن است توسط این نرم افزار رموز مختلفی از دنیای طراحی وب را در یابید. در این نرم افزار یک هدف وجود دارد ، تمرکز در طراحی به جای کد نویسی فروان ! هنگامی که بال های طراحی وب سایت خود را به دست آورده اید، شما می توانید همچنان با استفاده از کد های جانبی وب سایت خود را در امکانات بی پایان غرق نمایید. این که آیا شما به ایجاد وب سایت های متعدد برای خود می پردازید و یا مشتریان خود را راضی نگه می دارید ، می بایست بر روی تمامی آنها کنترل کامل و طرح بندی حرفه ای داشته باشید.عملکرد بسیار خیره کننده وب سایت ها و سرعت بازگذاری را با این نرم افزار تجربه نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 58 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی سایت در مک RapidWeaver 5.3.1

 

RapidWeaver v5.3.1 نسل جدید از نرم افزارهای طراحی وب می باشد که به شما کمک میکند سایت خود را در عرض چند دقیقه طراحی نمائید. به قطع نرم افزار های متنوع و بسیاری در فضای اینترنت جهت طراحی وب سایت و قالب منتشر شده است. اما نکته ای که قابل توجه است بیشتر این نرم افزار از کد های قدیمی و از پیش تعریف شده استفاده میکنند، از این رو به دلیل بروز نبودن این کد ها به قطع در نمایش سایت اختلال بوجود می آید . نرم افزاری که در این پست برای شما عزیازن اماده کرده ایم نرم افزاری به روز و مطابق با جدیدترین استاندارد های طراحی وب می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از کد ها . تکنولوژی HTML5,xHTML,CSS3 طراحی سایتتان را برای شما لذت بخش تر می کند. با استفاده از این نرم افزار و بدون داشتن دانش خاصی جهت طراحی سایت میتوانید سایت و قالب مورد نظر خود را به اسانی با استفاده از ابزار و الگو های نرم افزار طراحی و اماده نمائید. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار میتوان به داشتن بیش از 30 قالب اماده اشاره کرد. این نرم افزار برای سیستم عامل مک نسخه 10.6.6 به بالا می باشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار حرفه ای را در ادامه مطلب از وب سایت پی سی تیک دریافت کنید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 65 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

ساخت آسان منوی حرفه ای CSS با نرم افزار Easy CSS Menu Pro v3.3.0.27

Easy CSS Menu نرم افزاری با کاربری بسیار ساده است که به شما اجازه می دهد که منوهای زیبایی را با استفاده از طرح های پیش تنظیم شده برای وب سایتتان بسازید. با کمک این نرم افزار می توانید منوهای اصلی و زیر منوهای آنها را ایجاد، آیکون و لوگو اضافه و لینک وارد کنید. پس از اتمام کار تنظیم و اعمال موارد مورد علاقه ی خود در طراحی منو می توانید آن را به فرمت HTML تبدیل و در مرورگر مشاهده نمایید. این نرم افزار علاوه بر سازگاری با تمام مرورگرهای قدیمی و جدید کدهای زبان HTML5 را نیز پشتیبانی می نماید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.


dj.graphic & mt7t بازدید : 80 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

تحقق رویای های بزرگ با طعم HTML5 با TopStyle 5.0.0.95

توسط TopStyle  می توانید تمامی ایده های خود را به حقیقت تبدیل نماید. پشتیبانی از آخرین نسخه از استانداردهای هسته ای HTML5 و CSS3 می تواند کمک بزرگی در این نرم افزار به شما نماید. شما دسترسی به تمام برچسب ها و خواص تعریف شده برای این زبان را در اختیار دارید. این نسخه از نرم افزار  همراه با ویژگی های متعدد ،جدید، تغییرات و پیشرفت شگرفی کرده است. هایپرلینک منحصر به فرد TopStyle تا حد زیادی ساده طراحی شده است تا بیشتر به اصل بپردازد.یک ویژگی کلاس HTML برای حرکت  به سمت جلو ،در شیوه نامه های خارجی، برچسب Anchor و لینک CSS برای باز کردن فایل مرتبط برای ویرایش است.ما باور داریم که حتی کوچکترین جزئیات را می توان بهبود بخشید.کپی هوشمند و چسباندن (Paste)، پاسخ ما به آنچه شما در ذهنتان دارید است.بررسی سبک و W3C + CSE + به همراه  تعیین اعتبار HTML5 یعنی تحقق رویا های برنامه نویسان است.

dj.graphic & mt7t بازدید : 75 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه 163 قالب آماده طراحی سایت

Template Monster Web Templates

 

 

 

 

کمپانی تمپلیت مونستر به صورت تخصصی در زمینه طراحی قالب های آماده وب سایت فعالیت میکند. کاربران میتوانند نمونه قالب ها را در سایت این کمپانی ببینند و سپس قالب مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

 

اما در این مطلب، 163 قالب زیبا از مجموعه قالب های Template Monster را به صورت یکجا و رایگان برای شما آماده کرده ایم!

 

با استفاده از قالب های آماده سایت، شما میتوانید بدون نیاز به طراحی اولیه و فقط با ویرایش قالب مورد نظر خود، سایت تان را با قالب دلخواه راه اندازی نمایید.

 

این قالب ها به صورت HTML و همراه با سورس تمام فایل های گرافیکی میباشد.

dj.graphic & mt7t بازدید : 350 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

دانلود مستقیم کاملترین مرجع آموزشی جوملا

 

|اختصاصی  پی سی تیک +برای اولین بار در ایران|


در این پست پی سی تیک مجموعه ایی از بهترین کتاب های PDF انگلیسی در زمینه جومولا یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد را برای شما آماده کرده ایم ، CMS جوملا پس از وردپرس در رده دوم محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا جهان قرار گرفته و از این رو افراد زیادی قصد یادگیری این سیستم متن باز یا Open Source را دارند ، مجموعه ارزشمندی که امروز برای شما آماده کرده ایم از 0 تا 100 این سیستم را به شما آموزش داده و با نحوه کار با این سیستم ویرایش ، ماژول ها طراحی قالب ، قالب های نمونه و تمرین ها را شامل می شود.همچنین اگر از حر فه ایی های جوملا هستید و نیازمند یادگیری مطالب تخصصی سئو برای این سیستم مدیریتی می باشید به شما پیشنهاد می کنیم این مجموعه کتاب ها را از دست ندهید.برای دریافت این مجموعه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 425
  • بازدید ماه : 425
  • بازدید سال : 7,194
  • بازدید کلی : 112,928