loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 182 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

www.p30tik.ir

 

بازی FiFA 15 برای PC با قابلیت‌های تازه و امکانات نو، از پیشرفت‌های بصری تا تقویت سیستم هوش مصنوعی بازی، به میدان قدم گذاشته است تا تجربه‌ای واقعی‌تر از پرطرفدارترین ورزش دنیا را فراهم آورد. در این مقاله سعی می‌کنیم برخی از این ویژگی‌ها را به صورت کوتاه برایتان بازگو نماییم.

افزودن احساسات به بازیکنان دو تیم 
درک واقعی از فوتبال از جمله آن مواردی است که می‌تواند تجربه بازی کردن با یک شبیه‌ساز ورزشی را زیر و رو سازد. از همین رو EA کانادا نهایت تلاش خود را در ایجاد یک شبیه ساز واقعی نموده است. تلاشی که به سبب آن گیمر احساس تماشای یک بازی فوتبال واقعی را از صفحه نمایش تلویزیون داشته باشد، نه یک بازی کامپیوتری. به همین خاطر حالا هر بازیکن سیستم احساساتی مخصوص خود را نسبت به همه چیز دارد که در اخلاقیات و ظاهر آن‌ها نمایان خواهد شد.
سیستم دفاعی پیشرفته
یکی دیگر از تغییرات شایان توجه این نسخه، تغییر سیستم و تاکتیک دفاعی تیم مقابل در زمان‌های حساس است. برای مثال اگر شما در دقایق پایانی یک بازی مهم باشید و نیازمند یک گل برای برد یا مساوی بازی باشید، تیم حریف با تاکتیک دفاعی یازده نفره تلاش می‌کند تا شما را از رسیدن به هدفتان منصرف کند. بر عکس این موضوع و حمله همه جانبه آن‌ها در زمانی که شما در حال بردن بازی باشید نیز وجود دارد.
مدل‌سازی بهتر بازیکنان 
یکی دیگر از پیشرفت‌های FIFA 15، مدل‌سازی بهتر بازیکنان است که به لطف تلاش‌های EA، این بار به جای بدن‌های بدون شکل FIFA 14 با بدن‌هایی تراشیده و متناسب‌تر که مشابه اندام‌های واقعی بازیکنان دیجیتالی است روبرو هستیم. شبیه‌سازی و مدل‌سازی حرفه‌ای تر،  خصوصا در شانه‌ها و عضلات سینه‌ بازیکنان انجام شده و بدین ترتیب، شاهد عضلاتی مشهود و قابل باورتر در بازیکنان خواهیم بود. 
dj.graphic & mt7t بازدید : 210 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی تاریکی DARK

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

DARK یک بازی اکشن با المنت های RPG است که در آن شما در قالب یک شکارچی قدیمی ایفای نقش می کنید، و آن شکارچی کسی نیست جز: خون آشام! با نیروهایتان در سایه ها کمین کنید، در تاریکی پیش بروید و از مهارت های قدرتمندانه ی خون آشام برای کشتن قربانیان خود استفاده کنید.
داستان جذاب DARK شما را به قلب دنیای خون و تاریکی می برد، جایی که شکارچی نیز می تواند قربانی شود! خون آشام های دیگر را شکست دهید، کاراکتر خود را ارتقاء و مهارت های وحشتناک خود مانند امکان ناپدید شدن و غافلگیر کردن دشمنان را در خود افزایش دهید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 70 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جنگ های هوایی: ویتنام Air Conflicts: Vietnam

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

جنگ ویتنام! واقعه ای که در سال 1965 رخ داد. جنگی که بیست سال بیش شروع شد و کم کم اوج گرفت. ویتنام یک کشور تقسیم شده است. جنگ های کمونیستی شمال در مقابل ضد کمونیسم های جنوب در یک جنگلی داخلی بسیار پر تنش! در آن زمان امریکا که درگیر جنگ سرد با جماهیر شوروی بود به مصلحت خودش تصمی به پشتیبانی ضد کمونیسم های جنوب ویتنام در جنگ مقابل لشکرهای کمونیست گرفت. شاهد داستان یک خلبان شجاع نیروی هوایی امریکا به نام Joe Thompson در جریان جنگ ویتنام باشید. Joe به عنوان یکی از اولین سربازهای امریکایی به ویتنام می رسد. او جوان، باهوش و وظیفه شناس است. شوق خدمت به کشور و کمک به مردم گاهی او را به کارهایی وا می دارد که حتی به زندگی خودش لطمه وارد می کند. روی صندلی خلبانان هواپیماهای جت و هلیکوپتر هایی که برای اولین بار در طول تاریخ و در جنگ ویتنام به کار برده شدند بنشینید، جنگ و انفجارهای مهلک را تجربه و Joe را در مسیر ستاره شدن همراهی کنید. او در طول این جنگ با امتحانی سخت روبرو می شود. آنچه Joe در جنگ ویتنام تجربه می کند او را برای همیشه عوض می کند و حتی روی روابطش با خانواده که در قاره ای دیگر زندگی می کنند و ماموریت او را از دور می بینند تاثیر می گذارد. آنها فقط از طریقه نامه با Joe ارتباط دارند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 83 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی The Settlers 2 10th Anniversaryدومین قسمت بازی افسانه ای مهاجران.این بازی با نوع استراتژیکی، کارتونی و منحصر به فرد خود توانست در تمام این سالها شهرت جهانی پیدا کند و آن را حفظ نماید. طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان به این بازی مشغولند که یکی از بهترین بازهای این دوران بشمار می‌آید. دهمین سالگرد مهاجران 2 توجه طرفداران بسیاری را به تجربه این بازی به سبک جدید جلب خواهد کرد. نوع بازی در این نسخه جدید حفظ شده اما گرافیک آن به کل دگرگون و متفاوت شده است. حال با رفقای جالب و با نمکی سرو کار داریم که برای رفاه و اداره درست جهان سه بعدی در تلاشند و باید به کمک دوستانتان جهان خود را بسازید و برای رفاع افراد خود تلاش کنید. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت پی سی  تیک دریافت نماید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 93 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

NFS Rivals xbox360 cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals XBOX360-PROTOCOL

 

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 53 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلودمستقیم بازی اندرویدی Mini Motor Racing v1.7.2

 

دانلودمستقیم بازی اندرویدی Mini Motor Racing v1.7.2

 

تاریخ انتشار : 18 دسامبر 2013

 

به همراه فایل دیتا

 

مخصوص سیستم عامل های اندرویدی نسخه ی 2.3.4+ به بالا


ماشین های کوچک اما لذت بسیار! این شعاری است که سازنده بازی می دهد ، موتور خود را روشن کنید و وارد یک بازی پر از هیجان و زیبا شوید این بازیرا می توان به ماشین های کوچک کنترلی نیز نسبت داد اما دارای تکنولوژی های جدید و مجهز بودن به سیستم Nitro ، این بازیرا همچنین می توانید به صورت آنلاین با استفاده از Wi-Fi با دوستان خود Multi player نیز بازی کنید تا 4 نفر در بازی.این بازی دارای خصوصیا و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد و به شما توصیه می کنیم این بازی زیبای اندرویدی را تجربه کنید.برای دریافت این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 67 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (1)

 

دانلود پوسته موتیف برای اندروید - Motif

دانلود برنامه موتیف برای اندروید - Motif Full v1.2.5 Download : برنامه بسیار عالی که ایده اصلی آن توسط طراحان و معماران میباشد که محیطی الهام بخش را برای کار شما در اندروید مهندسی و طراحی کرده اند.
پوسته ی زیبایی که برای شما انتخاب کرده ایم یک تم عالی با محیطی بسیار شیک میباشد که برای اولین با در طول اندرویدی شدن تان تجربه میکنید. که بر روی تمامی لانچر های موجود در بازار کار میکند و سازگار است. توجه داشته باشید که ما سازگاری این برنامه را آزمایش نکرده ایم.

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 7,143
  • بازدید کلی : 112,877