loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 53 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

طراحی صنعتی به صورت 3 بعدی با نرم افزار Rhinoceros v5.7.31207.07545 SR7

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Rhinoceros در خدمت شما هستیم. راینو نرم افزاری محبوب و حرفه ای که مورد استفاده طراحان و به خصوص طراحان صنعتی می باشد که در سال 1980 توسط برادران مک نیل در یساتل آمریکا و در آن از سیستم نربز استفاده شد که در واقع یک سیستم ریاضی برای محاسبه و ارائه منحنی ها و سطوح در گرافیک کامپیوتری است. نرم افزاری بسیار حرفه ای در طراحی و مدلینگ های سه بعدی می توان از آن بهره برد و با امکانات متعددی که در اختیار کاربران قرار می دهد آن ها را قادر می سازد تا به طراحی سه بعدی در حالت های مختلف و به خصوص طراحی های صنعتی بپردازند. استفاده از Rhinoceros نسبت به ابزارهای مشابه بسیار آسان تر است ؛ ضمن این که سرعت بسیار مناسب ترین هم در حالت پردازش و رندرکردن مدل های سه بعدی دارد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 721 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

نرم افزار طراحی وب سایت مکینتاش Freeway Pro 6.0.4

Freeway Pro یک ابزار قدرتمند مبتنی بر استانداردها طراحی وب سایت بصری برای مک است. شما ممکن است توسط این نرم افزار رموز مختلفی از دنیای طراحی وب را در یابید. در این نرم افزار یک هدف وجود دارد ، تمرکز در طراحی به جای کد نویسی فروان ! هنگامی که بال های طراحی وب سایت خود را به دست آورده اید، شما می توانید همچنان با استفاده از کد های جانبی وب سایت خود را در امکانات بی پایان غرق نمایید. این که آیا شما به ایجاد وب سایت های متعدد برای خود می پردازید و یا مشتریان خود را راضی نگه می دارید ، می بایست بر روی تمامی آنها کنترل کامل و طرح بندی حرفه ای داشته باشید.عملکرد بسیار خیره کننده وب سایت ها و سرعت بازگذاری را با این نرم افزار تجربه نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 66 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

طراحی حرفه ای وب سایت با Incomedia WebSite X5 Evolution 9.1.4.1939

.: همراه با 1000 قالب رایگان سال 2012 میلادی :.

WebSite X5 Evolution یک نرم افزار برای ساخت وب سایت است.تنها با گذراندن چند مرحله ی روتین می توانید یک سایت حرفه ای و یا یک فروشگاه آنلاین منتشر نمایید.احتیاج به خیچ دانش برنامه نویسی نمی باشد.بیش از 1000 قابلی رایگان و آماده برای استفاده آسان ،منطبق با دیگر برنامه های برنامه نویسی آماده شده است.. در این برنامه صفحاتی از قبل آمده شده و شما کافیست که فقط قسمت های مورد نظرتان را ویرایش کنید تا یک وب سایت به سلیقه خود بسازید.از جمله قابلیت های بسیار عالی این برنامه قابلیت Drag – Drop است که می توان عکس ها و سایر فایل ها را با کشیدن و رها کردن در صفحات وب سایت قرار دهید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 75 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه 163 قالب آماده طراحی سایت

Template Monster Web Templates

 

 

 

 

کمپانی تمپلیت مونستر به صورت تخصصی در زمینه طراحی قالب های آماده وب سایت فعالیت میکند. کاربران میتوانند نمونه قالب ها را در سایت این کمپانی ببینند و سپس قالب مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

 

اما در این مطلب، 163 قالب زیبا از مجموعه قالب های Template Monster را به صورت یکجا و رایگان برای شما آماده کرده ایم!

 

با استفاده از قالب های آماده سایت، شما میتوانید بدون نیاز به طراحی اولیه و فقط با ویرایش قالب مورد نظر خود، سایت تان را با قالب دلخواه راه اندازی نمایید.

 

این قالب ها به صورت HTML و همراه با سورس تمام فایل های گرافیکی میباشد.

dj.graphic & mt7t بازدید : 78 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Adobe Flash Professional CC v13 MacOSX - نرم افزار ادوبی فلش سی سی برای مک
  • توضیحات مدیریت :گروه نرم افزاری پی سی تیک نرم افزار کاربردی Adobe Flash Professional CC را برای دانلود شما عزیزان تهیه کرده است.

 

نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Flash Professional CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید، شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویژگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند، از دیگر ویژگی های کلیدی آن می باشد.

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 319
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 7,088
  • بازدید کلی : 112,822