loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 70 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ایجاد دسکتاپ های مجازی در ویندوز Dexpot v1.6.11.2394

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Dexpot در خدمت شما هستیم. Dexpot نرم افزاری با قابلیت داشتن بیش از 30 دسکتاپ مجزا با والپیپرها، اسکرین سیورهای مستقل و تنظیمات دلخواه را ایجاد کرده و از هر یک از آن ها برای مقاصد گوناگون خود همچون استفاده از یک دسکتاپ برای کار بر روی اسناد، استفاده از دسکتاپ دیگر برای جست و جو در اینترنت، استفاده از دسکتاپ دیگر برای انجام گیم و … استفاده نموده و به راحتی با استفاده از کلید های میانبری که خود تعریف می نمایید از دسکتاپی به دسکتاپ دیگر رفته و به اصطلاح بین این دسکتاپ ها سوئیچ نمایید و یا حتی به راحتی فایل های خود را از دسکتاپی به دسکتاپ دیگر منتقل سازید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 66 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار onOne Perfect Photo Suite v8.1.0 Premium Edition

.:: دانلود رایگان نرم افزار onOne Perfect Photo Suite 8 ورژن Premium Edition برای سیستم عامل مکینتاش همراه با Ultimate Creative Pack 2 + راهنمای تصویری کرک نرم افزار ::.

با استفاده از onOne Perfect Photo Suite که یک ویرایشگر تصویری کامل است و برای رساندن تصاویر شما به بهترین شکل ممکنی که میتوانند داشته باشند طراحی شده است کاربران می توانند تصاویر بسیار فوق العاده بسازند، خلاقیت خود را به نمایش بگذارند و مشکلات معمول موجود در تصاویر را به راحتی برطرف کنند. از روش مورد علاقه ی خود استفاده کنید و کارهای ویرایشی وقت گیر در Adobe Photoshop و یا کارهایی را که به تنها در Lightroom، Photoshop Elements یا Apple Aperture ممکن نیستند را به انجام برسانید. در این مجموعه ی ابزاری همه ی آنچه که برای ارتقاء، رتوش، تغییر بک گراند و بزرگنمایی با کیفیت تصاویر نیاز دارید در اختیار شماست. این نرم افزار همه ی موارد مورد نیاز برای کار یک عکاس حرفه ای، یک شخص علاقه مند به عکاسی و یا هر کسی که با این امور سرو کار دارد را در خود جای داده است. خلاقیت خود را در ساخت و ارتقاء تصاویر، زینت بخشیدن به آنها و رفع عیوب موجود در آنها به زیبایی به دیگران ثابت کنید. onOne Perfect Photo Suite برای شما ساخته شده است، برای هر لحظه و هر نیاز شما! این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 80 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

تحقق رویای های بزرگ با طعم HTML5 با TopStyle 5.0.0.95

توسط TopStyle  می توانید تمامی ایده های خود را به حقیقت تبدیل نماید. پشتیبانی از آخرین نسخه از استانداردهای هسته ای HTML5 و CSS3 می تواند کمک بزرگی در این نرم افزار به شما نماید. شما دسترسی به تمام برچسب ها و خواص تعریف شده برای این زبان را در اختیار دارید. این نسخه از نرم افزار  همراه با ویژگی های متعدد ،جدید، تغییرات و پیشرفت شگرفی کرده است. هایپرلینک منحصر به فرد TopStyle تا حد زیادی ساده طراحی شده است تا بیشتر به اصل بپردازد.یک ویژگی کلاس HTML برای حرکت  به سمت جلو ،در شیوه نامه های خارجی، برچسب Anchor و لینک CSS برای باز کردن فایل مرتبط برای ویرایش است.ما باور داریم که حتی کوچکترین جزئیات را می توان بهبود بخشید.کپی هوشمند و چسباندن (Paste)، پاسخ ما به آنچه شما در ذهنتان دارید است.بررسی سبک و W3C + CSE + به همراه  تعیین اعتبار HTML5 یعنی تحقق رویا های برنامه نویسان است.

dj.graphic & mt7t بازدید : 72 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود پلاگین فلش پلیر Adobe Flash Player v11.8.800.94

Adobe Flash Player پلاگین معروفی است که امروزه مورد نیاز تمامی مرورگرها می باشد. در واقع شما برای مشاهده ویدئو در سایت های اشتراک ویدئو، تبلیغات یک سایت، انجام بازی های آنلاین و … به این پلاگین احتیاج دارید چرا که مرورگر شما به تنهایی قادر به اجرای فایل های فلش در اینترنت نمی باشد. همچنین این پلاگین از مرورگرهای Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari و Opera پشتیبانی میکند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 102 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود درایور کارت‌ گرافیک های nVIDIA GeForce برای ویندوز های 32 بیتی و 64 بیتی و لپ‌ تاپ‌

nVIDIA GeForce Desktop & NoteBook Drivers

 

 

 

 

 

در این مطلب، مجموعه کامل Driver کارت گرافیک های nVIDIA GeForce را برای شما آماده کرده ایم.

 

همانطور که میدانید، بسیاری از کارت گرافیک های موجود در بازار، مبتنی بر ان ویدیا جیفورس (nVIDIA GeForce) هستند. اما این کارت های گرافیکی در سری های مختلفی تولید شده اند و درایور هرکدام با دیگری فرق میکند. ضمن اینکه هر کارت گرافیک نیز برای ویندوز های مختلف نیاز به درایور های جداگانه دارد. کارت گرافیک لپ تاپ ها نیز Driver مخصوص خود را میخواهد.

 

در ادامه این مطلب، لیست کامل کارت های گرافیکی و نحوه تشخیص درایور سازگار با آن ذکر شده است. لینک دانلود درایور ها نیز در پایان مطلب آورده شده است.

dj.graphic & mt7t بازدید : 64 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

BlueStacks App Player 0.7.9

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار BlueStacks منتشر شد! (ورژن 0.7.9)

 

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

 

یکی از دغدغه های دارندگان گوشی های موبایل، این است که قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظر در گوشی خود، محیط آن را ببینند و تست کنند. نرم افزار BlueStacks امکان اجرای برنامه های اندرویدی در کامپیوتر را به شما می دهد. به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. به این ترتیب از نصب و حذف های مکرر خلاص می شوید و فقط برنامه هایی را نصب می کنید که محیط آنها را دیده اید و خوشتان آمده است.

 

اگر یک برنامه یا بازی اندرویدی را با کمک BlueStacks در ویندوز نصب و تست کردید و مورد قبولتان بود، می توانید به راحتی با کمک همین نرم افزار آن را به موبایل اندرویدی خود انتقال دهید. این انتقال هم به وسیله کابل USB و هم به صورت بیسیم (WiFi یا Bluetooth) امکان پذیر است.

dj.graphic & mt7t بازدید : 78 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه 14 نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop CC v14.0 Final

 

                                      | آخرین نسخه ی نرم افزار فتوشاپ همراه با کرک برای ویندوز های X64/X86 |

 

  • توضیحات مدیریت:از آنجایی که یکی از پر کاربرترین نرم افزار ،نرم افزارAdobe Photoshop است گروه پی سی تیک برای شما این نرم افزار رابرای دانلود در دونسخهX64/X86 تهیه کرده  است.

Adobe Photoshop عنوانی آشنا برای طراحان،کابران خانگی جهت خلق ، ویرایش تصاویر دو بعدی و سه بعدی است. این نرم افزار گرافیکی فوق العاده قدرتمند بوده و شرکت ادوبی از آن جهت به آن افتخار می کند.اکنون بعد از گذشت 10 سال کمپانی ادوبی نسخه ی نهایی این نرم افزار را منتشر کرده است.این نرم افزار یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ساخت و ویرایش عکس در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای گرافیکی از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه مخصوص افرادی است که با کارهای گرافیکی و همچنین عکاسان و تمام کسانی که به صورت حرفه ای با ویرایش عکس سروکار دارند می باشد.

dj.graphic & mt7t بازدید : 64 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

 

http://techone3.in/wp-content/uploads/2013/09/TechOne3_Google-Talk.jpg

                                                                 http://www.sunnytechblog.com/wp-content/uploads/Embed-Google-TalkGtalk-To-Your-Website.jpg

پیغام رسان یا همان Messenger که در فضای اینترنتی چند سالی است که در کشور ما ایران عزیز طرفداران زیادی پیدا کرده که از این طریق کاربران با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. یکی از این مسنجر ها Google Talk نام دارد که محصول شرکت گوگل می باشد .سیستم پیغام رسان GTalk از سیستم Voip برای انتقال صدای کاربران استفاده می کند.برای ورود به این مسنجر شما نیاز به ساخت یک اکانت در گوگل خواهید داشت.

dj.graphic & mt7t بازدید : 67 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار VMware Workstation v10.0.1 Build 1379776

تاریخ آخرین انتشار: نوامبر 2013


مخصوص سیستم عاملهای لینوکس


در این پست نرم افزار VMware Workstation را برای کاربران عزیز آماده کرده ایم, در بسیاری از مواقع نرم افزارهایی هستند که بر روی سیستم عاملهایی خاص اجرا می شوند و کاربرانی که دارای آن سیستم عامل نیستند نمی توانند از آن نرم افزارها بهره جویند, حال نرم افزار VMware Workstation با شبیه سازی سیستم عامل مورد...

dj.graphic & mt7t بازدید : 67 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (1)

 

دانلود پوسته موتیف برای اندروید - Motif

دانلود برنامه موتیف برای اندروید - Motif Full v1.2.5 Download : برنامه بسیار عالی که ایده اصلی آن توسط طراحان و معماران میباشد که محیطی الهام بخش را برای کار شما در اندروید مهندسی و طراحی کرده اند.
پوسته ی زیبایی که برای شما انتخاب کرده ایم یک تم عالی با محیطی بسیار شیک میباشد که برای اولین با در طول اندرویدی شدن تان تجربه میکنید. که بر روی تمامی لانچر های موجود در بازار کار میکند و سازگار است. توجه داشته باشید که ما سازگاری این برنامه را آزمایش نکرده ایم.

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 390
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 575
  • بازدید ماه : 575
  • بازدید سال : 7,344
  • بازدید کلی : 113,078