loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 96 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Aliens Colonial Marines.jpg

این بار نیز با یک بازی دیگر در خدمت شما کاربران گرامی سایت ایرانیان دانلود هستیم.بازی Aliens Colonial Marines جدیدترین بازی منتشر شده در سال 2013 می باشد که سبک اکشن و ترسناک دارد مانند بازی Resident Evil 6 می باشد. ساخت این بازی از سال 2008 شروع شده و حدود پنج سال برای ساخت این بازی زمان سپری شده که انتظارت را خود به خود بالا می برد. هنوز به این بازی نمرات زیادی داده نشده اما جدیدترین نمره این بازی 4.1 می باشد که توسط یکی از مجله ها داده شده است. این نمره بیان گر پایین بودن سطح بازی نمی باشد زیرا هنوز بسیاری از منتقدان نظر خود را اعلام نکرده اند و انتظار می رود که نمره این بازی به بالای 7 نیز برسد که نمره بسیار خوبی است. این بازی فقط برای نسخه های کنسول بازی ارائه شده و در تاریخ ۱۲ فوریه برای PC،XBOX،PS3،Wii U عرضه می شود. این بازی به سبک اکشن و ترسناک می باشد. و بیشتر محیط بازی در فضا های باز اتفاق می افتد. شما می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 85 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

f1 2013 xbox360 cover دانلود بازی F1 2013 برای XBOX360

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 XBOX360-COMPLEX

 

 

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 64 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ریشه بتمن آرخام - Batman Arkham Origins PC Game

« آپدیت ورژن 2.0 با DLC به پست اضافه شد »
« نسخه کم حجم Black Box به آخر پست اضافه شد »

دیگر کسی نیست که نام قهرمان بتمن معروف به خفاش سیاه شهر بزرگ گاتهام را نشناسد!!
پس از مدتی سکوت سرانجام بازی عنوان جدیدی از سری بازی های بتمن با نام Batman Arkham Origins منتشر شد و سایت دانلود رایگان بسیار خرسند که جزء اولین سایت های پارسی زبان است که این بازی را به اشتراک گذاشته است. طبق معمول این بازی توسط Warner Bros. Interactive Entertainment ساخت و منتشر شده و دو کمپانی WB Games Montreal , Splash Damage در اکتبر 2013 آنرا برای سیستم های PC منتشر نمودند. سبک بازی اکشن و ماجرایی میباشد و بتمن بار دیگر بازگشته تا به جدال و درگیرهای خلافکاران و جنایت های شهر گاتهام پایان دهد. شخصیت های جدیدی از قبیل Black Mask, Penguin, Deathstroke, Bane, Deadshot, Anarky, Captain Gordon, The Joker, Copperhead, Firefly و... در این بازی وجود دارند اما مرد نقاب به چهره و شخصیت جوکر بیشتر در این بازی به چشم میخورند. Black Mask ارتش زیر زمینی تشکیل داده , ارتش وی جمعی از انسان های فقیر و بیکار هستند و آن هایی که بی خانواده هستند , آن ها با یکدیگر متحد شده اند و سعی دارند با بدست آوردن بمب اتمی شهر گاتهام را نابود کنند, در این میان بتمن که مدت ها سکوت کرده بوده و خانه نشین بود دوباره دست به کار میشود تا از نقشه ی آن ها جلوگیری کند , در این میان طی حوادثی همه به دنبال نابودی وی هستند اما پس از مدتی روند داستان تغییر کرده و سرنوشت گاتهام به دست های شما میفتد. مپ گاتهام در این سری بسیار کشیده تر و بزرگ تر شده است و شهر به دو قسمت تقسیم شده که با پل ارتباطی دو قسمت شهر به هم متصل هستند. بتمن باسیستم پرونده جدیدی روبرو شده که اجازه می دهد تا بازیکن ظاهر غیر ممکن را تجزیه و تحلیل و به حل بازسازی صحنه جرم و جنایت در زمان واقعی بپردازد. ترکیب سنسورهای راهب بتمن با Batcomputer برای خلق کردن جنایات و مطالعه شبیه سازی دقیق آنچه که قرار است اتفاق بیفتد. خراب کردن باندهای جنایتکاران های جدید خشونت آمیز و کشف مکان های جدید مرگبار ، از خیابان های فقیر به پنت هاوس ثروتمند های Gotham از بخش های دیگر این بازی است. بازی دارای گرافیک فوق العاده و موتور هوشمند Unreal Engine 3 ار آخرین تکتولوژی بازی های هوشمند بهره میبرد و همه عوامل بازی برای بهتر شدن Batman Arkham Origins دست به دست هم دادن تا نظر گیمر را بخود جلب کنند.شما میتوانید بازی زیبای Batman Arkham Origins را بصورت مستقیم از دانلود رایگان دریافت کنید.

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 440
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 625
  • بازدید ماه : 625
  • بازدید سال : 7,394
  • بازدید کلی : 113,128