loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 81 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)

p30tik.ir

Internet Download Manager 6.23 Build 12 Final Retailیا همان IDMیک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد. با اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

dj.graphic & mt7t بازدید : 482 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود Internet Download Manager

| به همراه کرک و پچ جدید + آموزش |

 

Internet Download Manager 6.19 Build 8 Final یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا 5 برابر یا %500 افزایش دهد. نرم افزار دانلود Internet Download Manager با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود IDM به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار دانلود IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار دانلود Internet Download Manager را از سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 61 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (1)

 

دانلود مرورگر پرسرعت فایرفاکس Firefox v27.0

مرورگر Firefox یک مرورگر سریع و قابل اعتماد است که با مجموعه ای معقول و مناسب از ابزار ها که در اختیار کاربر قرار میدهد می تواند لذت وب گردی را برای کاربران تا چند برابر افزایش دهد. به جرات میتوان این مرورگر را جزو بهترین مرورگر ها دانست، با توجه به انعطاف پذیری مثال زدنی و سرعت بسیار بالای آن و تم های زیبایی که برای تغییر ظاهر صفحه ی اصلی برنامه در اختیار کاربر قرار میدهد باعث می شود کمتر کاربری پیدا شود که از محیط و کار با ان لذت نبرد. یکی از مهمترین قابلیت های این نرم افزار امکان باز کردن چندین سایت در یک پنجره می باشد که به قابلیت Tab Browsing معروف است. همچنین این نرم افزار علاوه بر سرعت لود بسیار بالا، قابلیت ان را دارد که برخی از ویروس ها و بد افزار های جاسوسی را بلوک کند و امنیت سیستم کاربر را که امروزه امری حیاتی در محیط وب است فراهم سازد. همچنین این مرورگر قابلیت ذخیره سازی پسورد را نیز دارد که تمام پسورد ها در قسمت امنیتی برنامه ذخیره می شوند. علاوه بر این ذخیره ی صفحات وب که این امکان را به کاربر میدهد در صورت لزوم به صورت افلاین مطالب ذخیره شده را مطالعه کند، از دیگر مزایای این نرم افزار است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک  دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 55 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود ویدئو از یوتیوب با نرم افزار YTD Video Downloader v4.7.2.2

 

 

 

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار YTD Video Downloader در خدمت شما هستیم. این نرم افزار ابزاریست حرفه ای برای دانلود ویدئو از وبسایت یوتیوب که قابلیت دانلود ویدئو های با کیفیت HD و HQ را داراست. با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با وارد کردن آدرس ویدئو های مورد نطر، ویدئو ها را با کیفیت های مختلف دانلود نمائید. با نصب این نرم افزار دیگر نیاز به نصب نرم افزار های تبدیل فرمت ویدئو نخواهید داشت زیرا پس دانلود ویدئو توسط نرم افزار می توانید ویدئو ها را به فرمت های iPod, iPhone, PSP , XVid and MP3, AVI, WMV تبدیل کرده و در رسانه های مختلف استفاده نمائید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 64 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

 

http://techone3.in/wp-content/uploads/2013/09/TechOne3_Google-Talk.jpg

                                                                 http://www.sunnytechblog.com/wp-content/uploads/Embed-Google-TalkGtalk-To-Your-Website.jpg

پیغام رسان یا همان Messenger که در فضای اینترنتی چند سالی است که در کشور ما ایران عزیز طرفداران زیادی پیدا کرده که از این طریق کاربران با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. یکی از این مسنجر ها Google Talk نام دارد که محصول شرکت گوگل می باشد .سیستم پیغام رسان GTalk از سیستم Voip برای انتقال صدای کاربران استفاده می کند.برای ورود به این مسنجر شما نیاز به ساخت یک اکانت در گوگل خواهید داشت.

dj.graphic & mt7t بازدید : 72 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

دانلود نرم افزار Internet Download Manager [IDM] v6.18 Build 11

تاریخ آخرین انتشار: دسامبر 2013


Internet Download Manager نام نرم افزاری است که این روزها کمتر کسی است که با این نام آشنا نباشد چرا که این نرم افزار برترین برنامه در زمینه دانلود و دریافت فایلها از اینترنت و در کل دریافت فایل بین شبکه ای می باشد.
یکی از دلایلی که نرم افزار IDM یا همان Internet Download Manager در بین کاربران بسیار محبوب شده, سرعت دریافت فایلها توسط آن می باشد بطوریکه تا بیش از 5 برابر سرعت دریافت فایلها را افزایش می دهد دلیل این امر نیز در نوع راهکاری است که این نرم افزار در دریافت فایلها استفاده می کند بدین ترتیب که هر فایلی را که می خواهید دریافت کنید به بخشهای بسیار کوچکتری تقسیم می کند و تمامی بخشها را بصورت موازی دریافت می کند که باعث افزایش چشمگیر سرعت دانلود می شود از طرفی دیگر نیز در صورت هر گونه مشکل که به Reset شدن و یا خاموش شدن دستگاه در بین دانلود بیانجامد کل فایل از دست نمی رود و شما می توانید با بکار اندازی مجدد سیستم ادامه فایل را به راحتی دریافت کنید.
از دیگر قابلیتهای کلیدی این نرم افزار می توان به دریافت هر نوع فایلی در اینترنت اشاره کرد برای مثال هر نوع فایل از قبیل ویدیو و موسیقی را که در اینترنت می بینید یا می شنوید و می خواهید آنرا بر روی سیستمتان داشته باشید, به راحتی می توانید توسط این نرم افزار دانلود کنید.
برای دانلود و دریافت اطلاعات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 69 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

                          

Internet Download Manager 6.18 Build 5 Final Retail يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

 

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 244
  • بازدید سال : 7,013
  • بازدید کلی : 112,747