loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 136 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار پیشرفته ویرایش فایل های ویدئویی HitFilm Ultimate v2.0.2522.46168 x64

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار HitFilm Ultimate در خدمت شما هستیم. HitFilm Ultimate نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش و تدوین ویدئوها می باشد که دارای کارایی و امکانات بسیار بالایی بوده و پردازش و رندرینگ ویدئوها در محیط آن بسیار ساده انجام میشود. ابزار ویرایش فیلم های 3 بعدی، پشتیبانی از فرمت های مختلف، کنترل صوتی بی همتا و پردازش و رندرینگ بهتر و سریعتر افکت ها، HitFilm را به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو تبدیل کرده است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 104 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پیشرفته ویرایش فایل های ویدئویی Sony Vegas Pro v13.0.290 x64

…:: همراه با آموزش تصویری نصب و کرک برنامه ::..

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Sony Vegas در خدمت شما هستیم. Sony Vegas یک نرم افزار فوق العاده کاربردی جهت ویرایبش تمامی فایلهای مالتی مدیا است. سازنده ی این نرم افزار کمپانی نام آشنای سونی است که شهرت جهانی دارد. این ابزار ایجاد ویدئو و پخش حرفه ای فایل های مالتی مدیا را فراهم می کند. در حال حاضر این برنامه شامل عملکرد فوق العاده با شتاب دهنده ی OpenCL™ است. پردازش ویدئو و وظایف رندر کردن این فایل ها را با سهولت انجمام می دهد. ابتکار های سه بعدی در این نرم افزاربه وفور دیده می شود. این برنامه در زمینه ویرایش فیلم و فایل های ویدیویی یک نرم افزار کامل بوده و دارای ابزارهای بسیار پیشرفته ای می باشد. شما از این نرم افزار میتوانید برای ادیت انواع فایل های ویدیویی استفاده کنید و با استفاده از ابزارهای بسیار دقیق آن اقدام به ساخت فیلم و یا کلیپ مورد نظرتان کنید. همچنین این نرم افزار علاوه بر ادیت فیلم دارای قابلیت ضبط صدا با کیفیت بسیار عالی می باشد که در این زمینه نیز از ابزارهای بسیار خوبی برای ویرایش فایل های صوتی نیز برخوردار است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 68 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

 

 

مبدل حرفه ای مالتی مدیا Wondershare Video Converter Ultimate 5.8.1

Wondershare Video Converter Ultimate یک نرم افزار قدرتمند, حرفه ای و جذاب در زمینه تبدیل فرمت های ویدئویی به یک دیگر و ویرایش آن ها می باشد. این نرم افزار کم حجم مدیریتی کامل بر روی فایل های مالتی مدیا شما ایجاد میکند و برای شما ابزار های کار آمدی در اختبارتان قرار می دهد تا بتوانید ویرایش مثل چسباندن چند فیلم به دیگر, چسباندن زیر نویس, افزاودن لوگو یا متن, بریدن فیلم و… هچنین این نرم افزار با دارا بودن پلیر شگفت انگیز خود شما را از نصب دیگر پلیرها وا می دارد. از ویژگی هایی که توانسته کابرانی را به خود اختصاص دهد تبدیل فایل های مالتی مدیا 2D به 3D تنها با چند کلیک ساده تبدیل نمایید. این نرم افزار نصبت به نرم افزارهای دیگر که در این زمینه هستند سرعت فوق العاده بالایی دارد که حداقل استفاده را از سیستم شما میکند. شما به کمک این نرم افزار می توانید فایل های صوتی را از فیلم استخراج کرده و آن را به فرمت های دیگر از جمله Mp4, WMA, Mp3, Ac3 و… . ما به شما دریافت این برنامه را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید آخرین ورژن این نرم افزار را به طور کاملآً رایگان از وبسایت  پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 61 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

ALL player این نرم افزار همان طور که از نامش پیداست پخش کننده تمامی فایل های مالتی مدیا میباشد. این نرم افزار کم حجم به خاطر پخش 100% فایل های صوتی تصویری و تطبیق بدون نقص و حرفه ای زیر نویس درای محبوبیت زیادی میباشد. از دیگر خصوصیات هم میتوان به پخش فایل های آسیب دیده اشاره کرد یعنی شما میتوانید فایل های صوتی و تصویری که در درون دیسک, هارد, فلش و… را دشته اید که به طور کامل کپی نشده, کامل دانلود نشده یا با ویروس و… آلوده و آسیب دیده است را با این نرم افزار پخش و از تماشای آن لذت ببرید. آخرین ورژن این نرم افزار خارق العاده را میتوانید به صورت کامل و رایگان از سایت بزرگ پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 42 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود موزیک پلیر محبوب AIMP v3.55.1332

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار AIMP در خدمت شما هستیم. نرم افزار AIMP یکی از بهترین و زیبا ترین نرم افزار های پخش موزیک در رایانه می باشد که قادر است تا از تمامی فایل های صوتی پشتیبانی کند و در محیطی بسیار زیبا اقدام به پخش آنها نماید. شما توسط این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های صوتی مورد نظرتان را از روش های Add Files , Add Folder , Add Playlist و حتی Drag and Drop ساده وارد نرم افزار کنید و سپس اقدام به پخش آنها نمایید. همچنین این نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزار هایی که در زمینه ی پخش فایلهای صوتی ساخته شده اند دارای حجم بسیار مناسبی بوده و از امکانات فراوانی بر خوردار است. فرمتهایی را که این نرم افزار قادر است تا آنها را پخش کند شامل: MP1, MP2, MP3, MPC, MP, AAC, AC3, OGG, FLAC, APE, WavPack, Speex, WAV, CDA, WMA, S3M, XM, MOD, IT, MO3, MTM, UMX می باشد. داشتن مبدل فایلهای صوتی و نیز قسمت ضبط با کیفیت صدا از دیگر امکانات بسیار خوب این نرم افزار به شمار میرود. یکی دیگر از امکانات جالب این نرم افزار قرار گیری آیکون آن در کنار ساعت ویندوز و کنترل کامل آن در این قسمت می باشد در واقع وقتی شما بر روی آیکون این نرم افزار که در نوار وظیفه قرار دارد کلیک می کنید نوار کوچکی ظاهر می گردد که در آن دکمه های جلو و عقب ، افزایش صدا و … قرار گرفته است و می توانید به راحتی با کلیک بر روی هر کدام از آنها عملیات مورد نظر خود را انجام دهید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت   پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 74 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

تاریخ آخرین انتشار: نوامبر 2013


Wondershare Video Converter نام نرم افزاری است که در این پست برای کاربران عزیز پی سی تیک آماده کرده ایم, با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا با بالاترین سرعت ممکن و در عین حال با بالاترین کیفیت تمامی فرمتهای تصویری خود را به هر فرمتی که می خواهید تبدیل کنید, همانطور که می دانید بسیاری از نرم افزارهای تبدیل فرمتها زمانی که فایل مورد نظر را مشاهده می کنید قابلیت تبدیل فرمت را نخواهند داشت اما این نرم افزار بر این مشکل غلبه کرده و به راحتی می توانید فایل مورد نظرتان را در حال مشاهده نیز به انواع فرمتها تبدیل نمایید از طرفی دیگر برخی ویژگیهای کاربردی...برای دانلود و دریافت اطلاعات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.دانلود نرم افزار Wondershare Video Converter Ultimate 6.6.0.5

dj.graphic & mt7t بازدید : 69 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (1)

موقعیت گوشی اندروید

 

موبایل یاب اولین سامانه کنترل نامحسوس و ردیابی گوشی سرقت شده در ایران در خدمت شماست . امکانات این سامانه عبارتند از : شناسایی و ارسال موقعیت دقیق گوشی- اعلام تغییرات سیم کارت و ارسال شماره سیم کارت حاضر - شناسایی اپراتور سیم کارت سرویس دهنده - ارسال لیست تماس های دریافتی و خروجی -ارسال لیست پیامک های ارسالی و دریافتی - ارسال برنامه های اجرا شده و در حال اجرا - موقعیت لحظه به لحظه دقیق جی پی اس - موقعیت یابی 2 با استفاده از جی اس ام - وضعیت اتصال یو اس بی-کارت حافظه - پنل کاربری کاملا فارسی با کاربری آسان..

اندروید موبایل یابی

 
dj.graphic & mt7t بازدید : 83 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

                                           

 

Subtitle Edit 3.3.9 Build 2149 یکی از برنامه های تحت ویندوز است که به طور ویژه و در زمینه ایجاد و ویرایش زیرنویس های فیلم و همچنین همگام سازی آن ها با پخش فیلم، طراحی شده است تا دیگر شما مجبور نباشید بیش از حد لزوم وقت خود را صرف این کار کنید. نصب و راه اندازی این برنامه بسیار راحت است و تنها با چند کلیلک ساده می توانید آن را بر روی سیستم خود راه اندازی کنید و کار بر روی پروژه خود را در پنجره ای که همه چیز در آن به خوبی سازمان دهی شده است، آغاز کنید. تمامی عملکردهای نرم افزار از طریق دکمه های موجود در بالای پنجره ی اصلی و یا منوی کلاسیک، به راحتی در دسترس شما خواهد بود، بنابراین افراد مبتدی و یا حرفه ای به طور یکسان و به خوبی می توانند از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنند.
علاوه بر امکان هماهنگ سازی زیرنویس و فیلم و توابع ویرایش موجود، این برنامه همچنین دارای قابلیت ترجمه خودکار بر مبنای Google Translate می باشد، بنابراین از بسیاری از زبان ها پشتیبانی خواهد نمود.
dj.graphic & mt7t بازدید : 65 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

                                          

   

 

KMPlayer 3.7.0.113 Final  با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نر9م افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. 

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 125 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)
Automatic Subtitle Synchronizer 0.6.1.0 در هنگام مشاهده فیلم های دارای زیرنویس در برخی از موارد پیش می آید که زیرنویس فیلم دقیقاً همگام با فیلم نبوده و دارای کمی تاخیر می باشد. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید، ابزاری برای هماهنگ سازی و تصحیح پخش زیرنویس بر اساس تصویر و صدای فیلم بوده که به شما کمک میکند تا به آسانی زیرنویس های خود را با فیلم مورد نظرتان هماهنگ کنید .DVDSubEdit
dj.graphic & mt7t بازدید : 74 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

http://axgig.com/images/08213357776688751300.jpg

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند.
این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند.
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.

dj.graphic & mt7t بازدید : 123 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

http://axgig.com/images/97810949601747403277.jpg

می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

dj.graphic & mt7t بازدید : 99 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

http://axgig.com/images/84459518611337036054.jpg

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 343
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 528
  • بازدید ماه : 528
  • بازدید سال : 7,297
  • بازدید کلی : 113,031