loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 82 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)

p30tik.ir

Internet Download Manager 6.23 Build 12 Final Retailیا همان IDMیک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد. با اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

dj.graphic & mt7t بازدید : 71 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

 

 

آخرین ویرایش سیستم عامل آندروید Android Os Version 2.2

.:: آخرین آپدیت به همراه آموزش کامل نصب برنامه و بازی و نسخه فینال برای لپ تاپ و تبلت ::.

مطمئناً تا به حال به غیر از ویندوز با سیستم عامل هایی چون مکینتاش, لینو کس و… در کنار آن کار نموده اید. مدتی پیش گوگل تصمیم گرفت تا سیستم عامل گوشی های همراه آندروید را برای کامپیوتر, لپ تاب و تلبت ها منتشر سازد. این سیستم عامل پر سرعت اولین سیستم عمل موبایل بر روی کامپیوتر می باشد که امکاناتی جدیدتر را با خود آورده که رقبایی قدرتمند چون Symbian و…  به خود جذب کرده است. این سیستم عامل حجم مناسبی دارد که گوگل برای هر سیستم به طور ویژه آن را طراحی کرده است یعنی برای اجرای این سیستم عامل بر روی هر سیستم باید نسخه مربوطه به آن را دریافت نمایید. این سیستم عامل توانایی  اجرای تمامی فایل ها, بازی ها, برنامه ها و… فایل های مربوط Android را بر روی کامپیوترها, تبلت ها را بدون نقص و امکانات و ابزار هایی خارق العاده را به همراه دارد این سیستم عامل که در نوع خود تک می باشد دارای ویژگی های بسیار خارق العاده ای میباشد که کابرانی میلیونی را از تک تک نقاط دنیا به خود آشنا ساخته مثل Live بودن آن که به شما امکان کار با سیستم را بدون نیاز به نصب و حداقل مصرف از سیستم آن را اجرا و از کار با آن لذت ببرید. البته به این موضوع خیلی مهم باید اشاره کرد که فعلاً تمامی نسخه های به ثبت رسیده بر روی کامپیوتر آزمایشی بوه ولی بارها دیده شده که اس که این سیستم عامل خیلی بهتر از خود تلفن همراه های آندروید عمل نموده. شما میتوانید آخرین نسخه ارائه شده توسط کمپانی گوگل را به طور کاملا رایگان و بدون حذفیات از سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 74 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه سازی رم کامپیوتر PGWARE SuperRam v6.1.6.2014

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار PGWARE SuperRam در خدمت شما هستیم. این برنامه یکی از نرم افزارهایی است که می تواند با بهینه کردن و پاکسازی رم از اطلاعات اضافی تا حدودی بر سرعت و کارآیی سیستم اثر مثبت داشته باشد. این ابزار ساده و کم حجم به صورت خودکار نرم افزارهایی که فضای بسیاری از حافظه رم را اشغال می کنند بهینه کرده و گاها هم که مورد نیاز نیستند از حافظه رم خارج خواهد کرد تا فضای آزاد بیشتر شده و دستورات بیشتری که از CPU ارسال می شوند در RAM ذخیره شوند. در نرم افزار SuperRam تمامی کارها به صورت کاملا خودکار انجام می گیرند و کاربر تنها می بایست پس از نصب منتظر بماند تا خود نرم افزار به صورت اتوماتیک و لحظه به لحظه با آزادسازی بخش های مختلف رم و تقسیم صحیح آن ها کارها را به صورت مدیریت شده دنبال کنند تا سرعت پردازش اطلاعات افزایش یابد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 85 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود GPS آفلاین برای گوشی های آندروید Navitel Navigator 5.0.4.0

اینبار تصمیم گرفته ایم تا یک پست ویژه و کارآمد نیز برایتان آماده کنیم. این نرم فزار که با عنوان Navitel Navigator میباشد, یک GPS آفلاین از کل نقشه ی ایران میباشد. شما به وسیله این برنامه و نصب آن بر روی گوشی اندروید خود از آن استفاده کنید. این مسیر یاب به طور کامل و دقیق میباشد که حتی قابلیت شناسایی شما و محل یابی شما را نیز دارد. این نرم افزار به طور آفلاین ارائه شده اما قابلیت بروز رسانی را هم دارد تا بتوند به طور دقیق عمل نماید هین طور نقشه به زبان فارسی میباشد. شما میتوانید ورژن جدید این نرم افزار کارآمد و محبوب را بصورت کاملا رایگان از وبسایت ایرانیان دانلود نیز دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 93 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

NFS Rivals xbox360 cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals XBOX360-PROTOCOL

 

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 74 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

  • توضیحات مدیریت: گروه نر م افزاری پی سی تیک برای رفاه کاربران عزیز کامل‌ترین نسخه‌ی ویندوز 8 نسخهEnterprise   را درسایت برای به دانلود گذاشت

کامل‌ترین نسخه‌ی ویندوز 8 نسخه Enterprise و بعد از آن Professional است. به دلیل ارائه‌نشدن نسخه‌های به‌روزشده برای ویرایش Enterprise و ارائه‌شدن نسخه‌های به‌روزشده برای Professional بعد از چند ماه، این ویرایش را به لیست برنامه‌های سایت اضافه می‌کنیم. این حالت قبلا برای ویندوز 7 در مورد ویرایشهای Ultimate و Enterprise هم در سایت پیش آمده بود.

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 84 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

دانلود نرم افزار آفیس مخصوص موبایل (اندروید)

OfficeSuite Pro 7 Android

 

 

 

  • توضیحات مدیریت:از آنجایی که پر کاربرترین نرم افزار ،نرم افزار آفیس است گروه پی سی تیک برای شما این نرم افزار را تدارک دیده است.

در بیشتر کامپیوترهای خانگی و اداری میتوان حداقل یکی از برنامه های مجموعه آفیس را پیدا کرد. مخصوصا نرم افزارهایی مثل Word آنقدر پرکاربرد هستند که بیشتر ما آن را روی ویندوز خود نصب میکنیم.

 

همین محبوبیت مجموعه برنامه های Office باعث شده است تا اپلیکیشن های زیادی برای موبایل ارائه شود که توانایی نمایش، ویرایش، و همچنین ایجاد فایل های آفیس را دارند. یکی از این اپلیکیشن ها، نرم افزار OfficeSuite Pro است که مخصوص سیستم عامل اندروید بوده و روی موبایل ها و تبلت های مجهز به سیستم عامل Android قابل نصب است.

 

نرم افزار OfficeSuite Pro امکان نمایش فایل های Word, Excel, PowerPonit را دارد. همچنین میتواند فایل های PDF را با کیفیت و سرعت بالا در موبایل نمایش دهد.

dj.graphic & mt7t بازدید : 60 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار کاربردی Battery Mix مخصوص گوشی های آندروید

 

 

 

 

 

  •   توضیحات مدیریت :گروه نرم افزاری پی سی تیک نرم افزار کاربردی Battery Mix v3.7 را برای دانلود شما عزیزان تدارک دیده است.     

   این نرم افزار عمر باتری را در کارکرد با برنامه های مختلف گوشی برای شما به عنوان ویجت به نمایش در می آورد.

dj.graphic & mt7t بازدید : 83 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار  Unlock All Mobile Phones


آنلاک آسان گوشی


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گوشی در اختیارتان باشد اما به خاطر لاک بودن نتوانید از آن استفاده کنید
بسیاری از دوستان که گوشیهایی را از دیگر نقاط جهان می آورند مشاهده کردن که بسیاری از گوشیها لاک می باشد و برای دسترسی اپراتورهای خاصی تنظیم شدند همچنین این گوشیها اغلب با قیمت بسیار کمتری نسبت به گوشیهای لاک فروخته می شوند ازاین رو ما نرم افزاری...

dj.graphic & mt7t بازدید : 61 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

 

 

پی بردن به ریز مشخصات ماژول‌های رم توسط CMD

در سیستم عامل ویندوز برای پی بردن به مشخصات قطعات سخت‌افزاری راه‌های متعددی وجود دارد؛ از قبیل نصب برنامه‌های جانبی و یا فرمان msinfo32.exe در Run. اما دسترسی به اطلاعات دقیق ماژول‌های رم حتی با باز کردن کیس و مطالعه اطلاعات روی رم‌ها نیز امکان‌پذیر نمی‌باشد. با ما همراه شوید تا با ترفندی بسیار کارآمد آشنا شوید که تمامی ریز مشخصات رم‌های سیستم را از قبیل این که در چه اسلات‌هایی قرار دارند و یا Bus رم به چه میزانی است را برای شما بازگو می‌کند.
dj.graphic & mt7t بازدید : 90 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود نرم افزار WinRAR v5.00  Final

تاریخ آخرین انتشار: نوامبر 2013


WinRAR نام نرم افزار نام آشنایست که امروزه کمتر کاربری را می توان یافت که با این نرم افزار کار نکند و آن را بر روی سیستم خود نداشته باشد, دنیای تکنولوژی هر روز رو به پیشرفت است و حجم اطلاعات انتقالی روز به روز افزایش می یابد از این رو نیاز به یک نرم افزاری که در عین سادگی بتواند بهترین فشرده سازی را بر روی فایلها با امنیت زیاد انجام دهد بسیار احساس می شود.
نرم افزار WinRAR با بهره گیری از جدید ترین متدهای رمز نگاری و فشرده سازی...

dj.graphic & mt7t بازدید : 79 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

جلوگیری از به‌روزرسانی خودکار فیدها در Microsoft Outlook

 

اگر از نرم‌افزار Outlook به عنوان یک فیدخوان استفاده می‌کنید حتماً متوجه شده‌اید که اگر متصل به اینترنت باشید و نرم‌افزار را باز کنید تمامی فیدها به صورت خودکار آپدیت شده و آیتم‌های جدید برای شما به نمایش درمی‌آیند. اگر از این قابلیت رضایت ندارید و ترجیح می‌دهید فقط یک یا چند فید خاص به طور خودکار آپدیت شوند، در این ترفند نحوه‌ی چگونگی این کار را برای شما بازگو می‌کنیم.
dj.graphic & mt7t بازدید : 74 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

 


به همراه نسخه 32 و 64 بیتی برای ویندوز 7


تاریخ انتشار : 25 نوامبر 2013


Yamicsoft Windows 7 Manager نرم افزار بسیار قدرتمندیست که بوسیله این نرم افزار میتوانید پاک سازی ، بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7 را انجام دهید. نرم افزار Windows 7 Manager سرعت ویندوزتان را بالا برده ، امنیت سیستمتان را حفظ ، و همه نیازهایی که از یک نرم افزار مدیریت بهینه ساز دارید را برآورده میکند.توسط نرم افزار Windows 7 Manager بر روی ویندوزتان ، کارایی و امنیت و سلامت ویندوزتان را حفظ کنید.در زمان اوقات فراقتتان ، این نرم افزار را اجرا کرده تا اشکالات سیستمتان را به طور کامل بر طرف کند.این نرم افزار از 30 ابزار متفاوت برای مدیریت ، پاک سازی ، حفظ امنیت ، افزایش سرعت و… تشکیل شده است.

دانلود نرم افزار  Windows 7 Manager 4.3.5 - CORE

dj.graphic & mt7t بازدید : 69 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

 


تاریخ آخرین انتشار: نوامبر 2013


Total Uninstall یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها در زمینه ی حذف برنامه ها بصورت کامل از روی دستگاهتان می باشد اما شاید بپرسید وقتی به راحتی می توان نرم افزارها را از طریق خود ویندوز پاک کرد چرا باید از این نرم افزار استفاده کرد؟ در پاسخ باید گفت که اکثر دوستان از طریق مسیر Start-Control Panel-Programs and Features نرم افزاری را که نمی خواهند می یابند و آنرا پاک می کنند اما در بسیاری از مواقع مشاهده شده که برخی از نرم افزارها به این آسانی از کامپیوتر پاک نمی شوند همانند بسیاری از آنتی ویروسها و یا اینکه اگر هم پاک شوند یک مقدار دیتا و اطلاعات را بر روی سیستمتان ذخیره می کنند که همین عامل باعث کندی دستگاه می شود و در مواردی دیگر نرم افزار در حین نصب با فایلهای سیستمی و ریجستری دستگاهتان ارتباط برقرار می کند و موقع حذف آن بسیاری از ابزارهای سیستمی دچار مشکل می شود یا در برخی موارد در روند ریجستری سیستم اختلال ایجاد می کند, از این رو نرم افزار Total Uninstall مشکل را برای این دسته از کاربران که به پاکسازی اطلاعات به صورت کامل و بدون مشکل از دستگاهشان حساس هستند برطرف کرده است و با علم به شناسایی و تفکیک ابزارهای سیستمی و ریجستری از نرم افزاری که می خواهید حذف کنید به راحتی و با چند کلیک ساده می توانید به کلی نرم افزار را از روی سیستم حذف نمایید.
برای دانلود و دریافت اطلاعات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید. دانلود نرم افزار Total Uninstall 6.3.4

dj.graphic & mt7t بازدید : 53 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)
  • دانلود ویجت قفل صفحه نمایش اندروید - WidgetLocker Lockscreen v2.4.3 Paid : جایگزین مناسبی برای قفل صفحه نمایش است که به شما کمک میکند تا نگاه بهتری به طرح قفل اندرویدی داشته باشید.
    - کشیدن و قرار دادن قطره لغزنده، دارای ابزار آندرویدی و نرم افزار کلید های میانبر.
    - نگاه های متفاوت در هر یک از اندروید ها ( ساندویچ بستنی، لوبیا ژله ای ، شیرینی زنجفیلی، حس و حس 3، موتورولا، آی فون، و روتاری۹).
    - عملیات لغزان می تواند سفارشی شود، به عنوان مثال اسلاید به راه اندازی دوربین یا اسلاید به تماس شما دوستانتان.
    - ویدجت های قابل اندازه بندی مجدد و اندازه بندی به شبکه های سفارشی.
    - ویدجت سفارشی / دست کاری دکمه های مجاز یا مسدود شده در روی صفحه نمایش با قفل کردن.
    دانلود ویجت قفل صفحه نمایش اندروید - WidgetLocker Lockscreen
dj.graphic & mt7t بازدید : 69 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (1)

موقعیت گوشی اندروید

 

موبایل یاب اولین سامانه کنترل نامحسوس و ردیابی گوشی سرقت شده در ایران در خدمت شماست . امکانات این سامانه عبارتند از : شناسایی و ارسال موقعیت دقیق گوشی- اعلام تغییرات سیم کارت و ارسال شماره سیم کارت حاضر - شناسایی اپراتور سیم کارت سرویس دهنده - ارسال لیست تماس های دریافتی و خروجی -ارسال لیست پیامک های ارسالی و دریافتی - ارسال برنامه های اجرا شده و در حال اجرا - موقعیت لحظه به لحظه دقیق جی پی اس - موقعیت یابی 2 با استفاده از جی اس ام - وضعیت اتصال یو اس بی-کارت حافظه - پنل کاربری کاملا فارسی با کاربری آسان..

اندروید موبایل یابی

 
dj.graphic & mt7t بازدید : 69 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

 

برنامه کنترل فایروال ویندوز - Windows Firewall Control 4.0.4.2

 

Windows Firewall Control یک برنامه جذاب در زمینه گسترش کارایی فایروال سیستم می باشد که باعث دسترسی سریع و انعطاف پذیری بیشتر فایروال سیستم میگردد، ممکن است شما هم به دلایلی مختلفی مجبور باشید فایروال ویندوزتان را غیر فعال نمایید ولی هربار برای انجام این کار ساده کلی وقت از شما گرفته می شود برنامه Windows Firewall Control با منوهای مناسب به شما این امکان را میدهد که در عرض چند ثانیه بتوانید فایروالتان را غیر فعال نمایید.
Windows Firewall Control دارای 4 حالت تنظیم فایروال و تنظیمات امنیتی سیستم هست که شما به راحتی می توانید تنها با چند کلیک بنا به نیازتان تنظیم مورد نظرتان را انتخاب نمایید که به شرح زیر هستند:
محدودیت زیاد: تمامی دسترسی های بیرونی و درونی سیستم قفل میشوند - این حالت به هیچ وجه اجازه ارتباط با سیستم های موجود در شبکه را به شما نمی دهد.
محدودیت متوسط: دسترسی های خارجی که حیاتی نیستند قفل می شوند – تنها برنامه هایی اجازه دسترسی به منابع بیرونی را دارند که شما تعیین کرده اید.
محدودیت ضعیف: تمامی دسترسی های بیرونی مجاز به ارتباط برقرار کردن هستند – شما می توانید مانع دسترسی بعضی از برنامه ها به منابع بیرونی شوید ولی در حالت پیشفرض همه ی دسترسی ها مجاز است.
بدون محدودیت: فایروال (دیوار آتش) ویندوز غیر فعال می شود – از استفاده از این حالت برحذر باشید مگر اینکه به آن نیاز ضروری داشته باشید.

 

ویژگی های برنامه مدیریت مجوز های امنیتی ویندوز

  • تنها یک برنامه و این همه ویژگی کاربردی
  • رابط کاربری ساده و روان
  • پشتبانی کامل از تمام کاربر ها
  • امکان تعریف قوانین جدید در قسمت محدودیت ها
  • غیر فعال کردن فایروال سایر برنامه ها
  • امکان ایجاد تنظیمات جدید در فایروال ویندوز
  • امکان گذر از رمز های برنامه جهت تغییر تنظیمات فایروال آنها
  • امکان استفاده از کلید راست با ویژگی هایی مشخص در محیط برنامه
  • امکان جستجو برای تنظیمات غیر ضروری و غیر فعال کردن آنها
  • امکان جستجو در فایل ها برای یافتن برنامه های اجرایی و تغییر مجوز های دسترسی آنها
  • دیدن آخرین ارتباط های قفل شده و در صورت نیاز تغییر مجوزهایشان
  • تعیین برنامه هایی مشخص جهت اجرا هنگام استارت ویندوز
  • پشتیبان گیری و فراخوانی از تنظیمات امنیتی برنامه ها
  • محافظت از پاک شدن ناگهانی برنامه ها
  • بازگردانی تنظیمات اولیه در هنگام پاک کردن نرم افزار
  • و خیلی از ویژگی های دیگر که نیاز به امتحان کردن دارد

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 76 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

پاکسازی حرفه ای با نرم افزار Your Uninstaller! Pro 7.5.2012.12

Your Uninstaller! یک ابزار حرفه ای و پیشرو جهت پاکسازی نرم افزار ها می باشد.این یک نرم افزار هوشمند است به گونه ای که با درگ و دراپ کردن می تواند عملیاتی که بر آن محول شده است را به سرانجام رساند.شما با استفاده از این برنامه می توانید با یک کلیک نرم افزار مورد نظرتان در ویندوز پاک کنید. در واقع این برنامه به مانند Remove Programs ویندوز است اما از امکانات و قابلیت های بیشتری برخوردار است. بازی ها و نرم افزارهایی را که شما با استفاده از این برنامه از ویندوز پاک می کنید به صورت کامل حذف خواهند شد زیرا اثرات برخی از نرم افزارها بعد از پاک شدن هم در ویندوز مشاهده می شود. مدیریت استارت آپ, مدیریت رجیستری, حذف فایل های زائد, بازگرداندن اطلاعات رجیستری, حذف شورتکات های اضافی و … برخی از امکانات این نرم افزار به شمار میروند.

dj.graphic & mt7t بازدید : 81 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

                                      

Advanced SystemCare منحصر به فردترین نرم افزار تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک محصول شرکت IObit می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزارهای سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزارمفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید دارای ابزارهای مختلف برای تعمیر خطاها، بهینه سازی سرعت اینترنت و دانلود، پاک سازی فایل های موقتی ویندوز، تضمین امنیت شخصی و حفظ عملکرد بالای کامپیوتر می باشد.

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 85 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

                                

VMWare ThinApp Enterprise 5.0.0 Build 1391583

نرم افزاری بسیار جالب که امکان ساخت نسخه همراه از ابزارهای موجود در سیستم را فراهم می کند. این ابزار با اسکن نرم افزارهایی که در سیستم عامل نصب شده اند می تواند آن ها را شناسایی و پس از جمع آوری تمامی فایل های اصلی نرم افزار که در سیستم عامل و در بخش های مختلف پخش شده اند ، نسخه ای همراه از نرم افزار انتخابی را تهیه کند.استفاده از این نرم افزار بسیار کم حجم فوق العاده ساده خواهد بود و به سادگی هر کاربری می تواند از آن بهره مند شود. VMWare ThinApp با نسخه های مختلف ویندوز ، انواع نرم افزارها ، انواع کدهای برنامه نویسی ، تکنولوژی های مختلف در نرم افزارها ، نام ها و برندهای مختلف ، حجم های بالا یا پائین ، فرمت های مختلف اجرایی و بسیاری موارد دیگر سازگاری کاملی نیز دارد. به راحتی می توان نسخه های همراه شده از نرم افزارهای مختلف را در هرجایی بدون این که نصبی صورت گیرد مورد استفاده قرار داد و به این ترتیب در بهره گیری از بسیاری نرم افزارها صرفه جویی در تمامی موارد نظیر ، زمان ، فضا و سخت افزار خواهد شد.

 

قابلیت های نرم افزار VMWare ThinApp :

  • پشتیبانی از تکنولوژی های مختلف برنامه نویسی نرم افزار
  • سازگاری کامل با انواع تکنولوژی نرم افزارها
  • ساخت نرم افزارهای بدون نیاز به نصب به سادگی چند کلیک
  • سرعت مناسب در گردآوری تمامی اجزای نرم افزار اصلی از داخل سیستم عامل
  • همسان سازی شده با دو پلتفرم 32 بیت و 64 بیت
  • سازگار با انواع ارتباط های شبکه ای
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
dj.graphic & mt7t بازدید : 62 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

در ویندوز 8.1 وقتی پنجره ی My Computer یا اصطلاحا This PC را باز میکنید غیر از فهرست درایوهای هارد‌ دیسک و دیسکهای نوری پوشه‌ های مجموعه Library که شامل Desktop , Documents , Music و ... هستند را نیز مشاهده میکنید که در حالت عادی ویندوز 8.1 امکانی را برای حذف این پوشه ها و یا اضافه کردن موارد دیگر به این قسمت به شما نمیدهد، نرم افزار This PC Tweaker ابزار کم حجم و رایگانی است که شما با استفاده از آن میتوانید این پوشه ها را حذف و موارد کاربردی دیگری را به پنجره ی This PC و همچنین پنل Navigation اضافه کنید و از آن استفاده بهینه نمایید .


dj.graphic & mt7t بازدید : 96 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

برنامه ای برای بازیابی فایل های حذف شده از دیسک های فرمت شده بر اساس سیستم FAT می باشد. اگر شما عکس های زیادی را از کارت حافظه یا درایو های فلش خود به صورت تصادفی از دست داده اید دیگر با این برنامه نباید هیچ نگرانی داشته باشید. این برنامه برای بازیابی دیتاهای از دست رفته از انواع مختلف رسانه های ذخیره سازی فرمت شده بر اساس سیستم FAT طراحی شده است.

dj.graphic & mt7t بازدید : 70 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

                                                

 

                                    کاملا تست شده

 

GiliSoft RamDisk محصولی فوق العاده کاربردی و جالب می باشد که توسط آن می توانید فضایی از هارد دیسک خود را به عنوان حافظه RAM سیستم تعیین نمایید و باعث افزایش فضای رم و در نتیجه سرعت بالاتر در سیستم خود باشید. امیدواریم نرم افزار GiliSoft RamDisk مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

 

 

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 75 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98این کرک بر خلاف نسخه های قبلی ساده و سریع می باشد و کافیست آنرا پس از نصب ویندوز 8 خود اجرا کنید تا آنرا کرک و اکتیو کند. ویندوز 8 شما اکتیو خواهد بود و می توانید آنرا به راحتی آپدیت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 302
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 487
  • بازدید ماه : 487
  • بازدید سال : 7,256
  • بازدید کلی : 112,990