loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 61 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود نرم افزار Notif Pro v1.0.1 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Notif Pro ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. این برنامه ابزاریست برای ساخت ناتیفکشن‌های دلخواه و سفارشی شده در گوشی‌های اندروید. شما می‌توانید برای هرچیزی مثل پسوردها، لیست‌ها، عکس‌ها و… ناتیفکشن‌های دلخواه خود را داشته باشید. این نرم‌افزار از 4 حالت کلی برای نمایش ناتیفکشن‌ها پشتیبانی می‌کند. حالت عادی که دارای یک عنوان و یک خط توضیح است، حالت Big Text که عنوان را به‌عنوان چندین خط توضیح نمایش می‌دهد، حالت Big Picture که عنوان و عکس انتخابی شما را نمایش می‌دهد و نهایتاً حالت لیست. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 85 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود GPS آفلاین برای گوشی های آندروید Navitel Navigator 5.0.4.0

اینبار تصمیم گرفته ایم تا یک پست ویژه و کارآمد نیز برایتان آماده کنیم. این نرم فزار که با عنوان Navitel Navigator میباشد, یک GPS آفلاین از کل نقشه ی ایران میباشد. شما به وسیله این برنامه و نصب آن بر روی گوشی اندروید خود از آن استفاده کنید. این مسیر یاب به طور کامل و دقیق میباشد که حتی قابلیت شناسایی شما و محل یابی شما را نیز دارد. این نرم افزار به طور آفلاین ارائه شده اما قابلیت بروز رسانی را هم دارد تا بتوند به طور دقیق عمل نماید هین طور نقشه به زبان فارسی میباشد. شما میتوانید ورژن جدید این نرم افزار کارآمد و محبوب را بصورت کاملا رایگان از وبسایت ایرانیان دانلود نیز دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 64 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

BlueStacks App Player 0.7.9

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار BlueStacks منتشر شد! (ورژن 0.7.9)

 

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

 

یکی از دغدغه های دارندگان گوشی های موبایل، این است که قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظر در گوشی خود، محیط آن را ببینند و تست کنند. نرم افزار BlueStacks امکان اجرای برنامه های اندرویدی در کامپیوتر را به شما می دهد. به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. به این ترتیب از نصب و حذف های مکرر خلاص می شوید و فقط برنامه هایی را نصب می کنید که محیط آنها را دیده اید و خوشتان آمده است.

 

اگر یک برنامه یا بازی اندرویدی را با کمک BlueStacks در ویندوز نصب و تست کردید و مورد قبولتان بود، می توانید به راحتی با کمک همین نرم افزار آن را به موبایل اندرویدی خود انتقال دهید. این انتقال هم به وسیله کابل USB و هم به صورت بیسیم (WiFi یا Bluetooth) امکان پذیر است.

dj.graphic & mt7t بازدید : 84 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

دانلود نرم افزار آفیس مخصوص موبایل (اندروید)

OfficeSuite Pro 7 Android

 

 

 

  • توضیحات مدیریت:از آنجایی که پر کاربرترین نرم افزار ،نرم افزار آفیس است گروه پی سی تیک برای شما این نرم افزار را تدارک دیده است.

در بیشتر کامپیوترهای خانگی و اداری میتوان حداقل یکی از برنامه های مجموعه آفیس را پیدا کرد. مخصوصا نرم افزارهایی مثل Word آنقدر پرکاربرد هستند که بیشتر ما آن را روی ویندوز خود نصب میکنیم.

 

همین محبوبیت مجموعه برنامه های Office باعث شده است تا اپلیکیشن های زیادی برای موبایل ارائه شود که توانایی نمایش، ویرایش، و همچنین ایجاد فایل های آفیس را دارند. یکی از این اپلیکیشن ها، نرم افزار OfficeSuite Pro است که مخصوص سیستم عامل اندروید بوده و روی موبایل ها و تبلت های مجهز به سیستم عامل Android قابل نصب است.

 

نرم افزار OfficeSuite Pro امکان نمایش فایل های Word, Excel, PowerPonit را دارد. همچنین میتواند فایل های PDF را با کیفیت و سرعت بالا در موبایل نمایش دهد.

dj.graphic & mt7t بازدید : 60 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار کاربردی Battery Mix مخصوص گوشی های آندروید

 

 

 

 

 

  •   توضیحات مدیریت :گروه نرم افزاری پی سی تیک نرم افزار کاربردی Battery Mix v3.7 را برای دانلود شما عزیزان تدارک دیده است.     

   این نرم افزار عمر باتری را در کارکرد با برنامه های مختلف گوشی برای شما به عنوان ویجت به نمایش در می آورد.

dj.graphic & mt7t بازدید : 83 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار  Unlock All Mobile Phones


آنلاک آسان گوشی


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گوشی در اختیارتان باشد اما به خاطر لاک بودن نتوانید از آن استفاده کنید
بسیاری از دوستان که گوشیهایی را از دیگر نقاط جهان می آورند مشاهده کردن که بسیاری از گوشیها لاک می باشد و برای دسترسی اپراتورهای خاصی تنظیم شدند همچنین این گوشیها اغلب با قیمت بسیار کمتری نسبت به گوشیهای لاک فروخته می شوند ازاین رو ما نرم افزاری...

dj.graphic & mt7t بازدید : 187 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

Touch Keyboard ابزاری کارآمد برای صاحبان تبلت

 

در ویندوز 8 قابلیت جدیدی به نام Touch Keyboard افزوده شده است که با استفاده از آن می‌توانید با موس و بدون در اختیار داشتن کیبورد، تایپ کنید. در نسخه‌های قبلی ویندوز هم ابزاری به نام On-Screen Keyboard همین وظیفه را انجام می‌داد اما برتری Touch Keyboard در آنجاست که این کیبورد مخصوص صفحات لمسی ساخته شده و قابلیت سفارشی‌تر شدن را نیز دارد. اگر از تبلت‌های با سیستم عامل ویندوز 8 یا حتی کامپیوتر با موس بی‌سیم استفاده می‌کنید، این برنامه می‌تواند برای شما بسیار سودمند واقع شود.
dj.graphic & mt7t بازدید : 72 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

 

با استفاده از AppMgr Pro III (App 2 SD) 3.21 این نرم افزار اندروید می توانید برنامه های موجود در گوشیتان را از حافظه گوشی به کارت حافظه انتقال بدهید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به انتقال تک تک یا کلی برنامه ها از حافظه گوشی به کارت حافظه و برعکس، ایجاد لیستی از برنامه های قابل انتقال و غیر قابل انتقال، پنهان کردن نرم افزار هایی که تمایل ندارید دیگران ببینند، نمایش حافظه در دسترس و… اشاره کرد.

 

  سیستم عامل         

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 7,022
  • بازدید کلی : 112,756