loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 66 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آخرین ویرایش سیستم عامل قدرتمند لینوکس Ubuntu 12.04.1

|آخرین نسخه ی ویرایش حرفه ای سیستم عامل لینوکس  i386/x86/x64 |


احتمالا با سیستم عامل قدرتمند لینوکس آشنایی دارید این سیستم عامل قدرتمند و با ارزش ویرایش های مختلفی دارد کــه ما اینـــــــــبار تصمیم گرفته ایم تا ویرایش Ubuntu این سیستم عامل خارق العاده را برای تان آمـــاده کرده ایم. ایـــــن ویرایش از این سیستم عمل قدرتمند بصـــــــورت رایگان عرضه شده که امکــــــنات و ابزار های فوانی دارد که توانسته از سراسر جهان کاربران زیادی ر به خود جذب نماید. این سیستم عامل نیاز بـه برنامه های مخصوص خود دارد که تمامی نرم افزار های مورد نیاز کاربر در این سیستم عامل وجود دارد که البته شما میتوانید نرم افزار های این برنامه که همگان به صورت رایگان عرضه شده اند ارتقا دهید.این سیستم عمل با حجم مناسبی عرضه شده که سرعتی بالا برخوردار می باشد و با انواع سیســـــــتم سی پی یو های Intel, Asus, Amd و… سازگار می باشد. این سیستم عامل قــابلیت بر روز رسانی دارد.

dj.graphic & mt7t بازدید : 283 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود ویندوز هشت نسخه فاینال Windows 8 Final

:: دانلود 3 نسخه مختلف Enterprise و Professional و AIO به صورت جداگانه به همراه شماره سریال ::


همانطور که می دانید ماکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار میرود. اینبار گروه ایرانیان دانلود با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز 8 ویندوزی که خبر انتشار آن در سال 2010 بر اثر اشتباه یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت در اینترنت قرار گرفت. البته در ابتدا مایکروسافت قصد نداشت که نسخه های آزمایشی این ویندوز را در اختیار عموم قرار دهد اما با انتشار این اخبار گروه های هک بیشتر ترغیب شدند تا نسخه های آزمایشی این ویندوز در اختیار عموم قرار دهند.

dj.graphic & mt7t بازدید : 67 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار افزایش سرعت اینترنت Ashampoo Internet Accelerator 3 v3.20

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Ashampoo Internet Accelerator در خدمت شما هستیم. این نرم افزار قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. این نرم افزار محصول یکی از قدرتمند ترین کمپانی های ساخت نرم افزار در جهان یعنی Ashampoo می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای کاربردی از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. این نرم افزار پس از نصب با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد که نتیجه ی آن افزایش سرعت اینترنت و بهینه سازی آن خواهد بود. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توان میزان دقیق سرعت دانلود و آپلود اینترنت را بر حسب کیلوبیت برثانیه بدست آورد. مطمئنآ شما پس از نصب این نرم افزار متوجه این موضوع خواهید شد که سرعت بازکردن صفحات وب سایتها توسط مرورگرتان، دانلود فایل، آپلود فایل، بازی های آنلاین، ارسال ایمیل، دریافت ایمیل و … نسبت به قبل افزایش چشمگیری یافته است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 77 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

                  

  • توضیحات مدیریت:از آنجایی که یکی از پر کاربرترین نرم افزار ،نرم افزارSuper Hide IP است گروه پی سی تیک برای شما این نرم افزار رابرای دانلود گذاشته است.

نرم افزار Super Hide Ip یکی از نرم افزار های معروف برای پنهان سازی آی پی شما در حال استفاده از اینترنت می باشد. همانطور که می دانید افراد مختلف می توانند به راحتی آی پی شما را پیدا کرده و از آن استفاده های مختلفی بکنند. در برخی مواقع نیز برخی سایت های خارجی محدودیتی برای کاربران ایران قائل می شوند که مانع از دسترسی کامل آنها به سایتشان می شود.

dj.graphic & mt7t بازدید : 74 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

  • توضیحات مدیریت: گروه نر م افزاری پی سی تیک برای رفاه کاربران عزیز کامل‌ترین نسخه‌ی ویندوز 8 نسخهEnterprise   را درسایت برای به دانلود گذاشت

کامل‌ترین نسخه‌ی ویندوز 8 نسخه Enterprise و بعد از آن Professional است. به دلیل ارائه‌نشدن نسخه‌های به‌روزشده برای ویرایش Enterprise و ارائه‌شدن نسخه‌های به‌روزشده برای Professional بعد از چند ماه، این ویرایش را به لیست برنامه‌های سایت اضافه می‌کنیم. این حالت قبلا برای ویندوز 7 در مورد ویرایشهای Ultimate و Enterprise هم در سایت پیش آمده بود.

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 67 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار VMware Workstation v10.0.1 Build 1379776

تاریخ آخرین انتشار: نوامبر 2013


مخصوص سیستم عاملهای لینوکس


در این پست نرم افزار VMware Workstation را برای کاربران عزیز آماده کرده ایم, در بسیاری از مواقع نرم افزارهایی هستند که بر روی سیستم عاملهایی خاص اجرا می شوند و کاربرانی که دارای آن سیستم عامل نیستند نمی توانند از آن نرم افزارها بهره جویند, حال نرم افزار VMware Workstation با شبیه سازی سیستم عامل مورد...

dj.graphic & mt7t بازدید : 61 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

 

 

پی بردن به ریز مشخصات ماژول‌های رم توسط CMD

در سیستم عامل ویندوز برای پی بردن به مشخصات قطعات سخت‌افزاری راه‌های متعددی وجود دارد؛ از قبیل نصب برنامه‌های جانبی و یا فرمان msinfo32.exe در Run. اما دسترسی به اطلاعات دقیق ماژول‌های رم حتی با باز کردن کیس و مطالعه اطلاعات روی رم‌ها نیز امکان‌پذیر نمی‌باشد. با ما همراه شوید تا با ترفندی بسیار کارآمد آشنا شوید که تمامی ریز مشخصات رم‌های سیستم را از قبیل این که در چه اسلات‌هایی قرار دارند و یا Bus رم به چه میزانی است را برای شما بازگو می‌کند.
dj.graphic & mt7t بازدید : 69 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

مسدود کردن تماس‌ها و پیامک‌های مخاطبین مزاحم در iOS 7

یکی از قابلیت‌های جدیدی در که در سیستم عامل iOS 7 در گوشی‌های iPhone وجود دارد، امکان مسدود نمودن تماس‌ها و پیامک‌های مخاطبین مزاحم است. بدین صورت که می‌توانید یک مخاطب خاص یا یک شماره تلفن خاص را به لیست سیاه اضافه کنید تا دیگر از جانب این مخاطب، نه پیامکی دریافت کنید و نه تماس تلفنی. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.
dj.graphic & mt7t بازدید : 69 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (1)

موقعیت گوشی اندروید

 

موبایل یاب اولین سامانه کنترل نامحسوس و ردیابی گوشی سرقت شده در ایران در خدمت شماست . امکانات این سامانه عبارتند از : شناسایی و ارسال موقعیت دقیق گوشی- اعلام تغییرات سیم کارت و ارسال شماره سیم کارت حاضر - شناسایی اپراتور سیم کارت سرویس دهنده - ارسال لیست تماس های دریافتی و خروجی -ارسال لیست پیامک های ارسالی و دریافتی - ارسال برنامه های اجرا شده و در حال اجرا - موقعیت لحظه به لحظه دقیق جی پی اس - موقعیت یابی 2 با استفاده از جی اس ام - وضعیت اتصال یو اس بی-کارت حافظه - پنل کاربری کاملا فارسی با کاربری آسان..

اندروید موبایل یابی

 
dj.graphic & mt7t بازدید : 58 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

Microsoft Windows 7 Ultimate SP1

Microsoft Windows 7 Ultimate SP1 Integrated October 2013 x86


Microsoft Windows 7 Ultimate نام هفتمین نسخه و جدیدترین ویرایش سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز است که پس از انتشار ویندوز ویستا و سرو صدای بسیاری که آن ویندوز به پا کرد، مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 قصد دارد تا تمام ایراد های وارده به ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم عامل ها برای کاربران منتشر کند.

 

 

 

 

 

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 63 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

Windows XP Professional x64 Edition SP2 October 2013 soft98با آمدن سیستمهایی با CPU های 64 بیتی و همچنین ارائه نسخه 64 بیتی نرم افزارهای مختلف شرایط برای استفاده از سیستم عامل های 64 بیتی فراهم تر از قبل شده است. به خصوص که در صورت کار در مد 64 بیتی به طور کلی سرعت افزایش پیدا می کند. همچنین ویندوز 64 بیتی برنامه های 32 بیتی را با حدود 20 درصد سرعت بالاتر اجرا می کند.

توضیحات :

  • آپدیت شده تا 8 اکتبر 2013
  • سرویس پک 3 برای نسخه 64 بیتی هنوز ارائه نشده
  • پشتیبانی از درایورهای Sata

dj.graphic & mt7t بازدید : 85 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

Windows 8

Windows 8 Professional September 2013 x64 ویندوز 8 آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در 26 اکتبر 2012 به بازار عرضه شد. ویندوز 8 برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلتها و تلفن‌های همراه تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز 8 گذاشته‌اند. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز 8 را با پردازشگرهای 128 بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز 7 از پردازشگرهای 64 بیت پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی3 و بلوتوث3، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.

 

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 75 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

soft98این کرک بر خلاف نسخه های قبلی ساده و سریع می باشد و کافیست آنرا پس از نصب ویندوز 8 خود اجرا کنید تا آنرا کرک و اکتیو کند. ویندوز 8 شما اکتیو خواهد بود و می توانید آنرا به راحتی آپدیت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 120 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
windows blueMicrosoft Windows 8.1 Pro RTM 6.3 Build 9600 Final ویندوز 8.1 موسوم به ویندوز آبــی توسط مایکروسافت با سیل عظیمی از قابلیت های جدید و بالاخره با پشتیبانی از صفحه نمایش های با رزولوشن بالا به طور رسمی معرفی شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ی ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشـاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربـران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت میشوند. قابلیت های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیــز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فــول اسکـرین با عکس ها و مدیاهــای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین همانند اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به 200 درصد Scale Up کند و این بدیـــن معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و متون Crisp دیده شوند آپدیت کنند .

نسخه ی RTM در واقع همان نسخه ی نهایی و پایدار ویندوز است که همواره چند هفته پیش از عرضه ی عمومی این سیستم عامل، در اختیار تولیدکنندگان ابزارهای مبتنی بر آن قرار میگیرد تا نسبت به تولید محصولات سازگار با آن اقدام کنند.
درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 439
  • بازدید ماه : 439
  • بازدید سال : 7,208
  • بازدید کلی : 112,942