loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 72 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی کریکت Ashes Cricket 2013

Ashes Cricket 2013 لمسی نزدیک از بازی پر هیجان کریکت است. حالت های مختلف این بازی تمام ویژگی ها و جنبه های مختلف کریکت و هیجان مسابقات بین المللی آن را به صورتی زنده و پویا به نمایش می گذارد. تیم های مختلف و ویزگی های شخصیتی بازیکنان مختلف به بهترین نحو ممکن شبیه سازی شده تا درکی کامل از این بازی را به شما ارائه کند. بازیکن ها چه در حالت بازی انفرادی و چه در حالت بازی آنلاین و چند نفره بر سر غرور ملی خود مبارزه می کنند تا تیمشان به پیروزی برسد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 70 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جنگ های هوایی: ویتنام Air Conflicts: Vietnam

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

جنگ ویتنام! واقعه ای که در سال 1965 رخ داد. جنگی که بیست سال بیش شروع شد و کم کم اوج گرفت. ویتنام یک کشور تقسیم شده است. جنگ های کمونیستی شمال در مقابل ضد کمونیسم های جنوب در یک جنگلی داخلی بسیار پر تنش! در آن زمان امریکا که درگیر جنگ سرد با جماهیر شوروی بود به مصلحت خودش تصمی به پشتیبانی ضد کمونیسم های جنوب ویتنام در جنگ مقابل لشکرهای کمونیست گرفت. شاهد داستان یک خلبان شجاع نیروی هوایی امریکا به نام Joe Thompson در جریان جنگ ویتنام باشید. Joe به عنوان یکی از اولین سربازهای امریکایی به ویتنام می رسد. او جوان، باهوش و وظیفه شناس است. شوق خدمت به کشور و کمک به مردم گاهی او را به کارهایی وا می دارد که حتی به زندگی خودش لطمه وارد می کند. روی صندلی خلبانان هواپیماهای جت و هلیکوپتر هایی که برای اولین بار در طول تاریخ و در جنگ ویتنام به کار برده شدند بنشینید، جنگ و انفجارهای مهلک را تجربه و Joe را در مسیر ستاره شدن همراهی کنید. او در طول این جنگ با امتحانی سخت روبرو می شود. آنچه Joe در جنگ ویتنام تجربه می کند او را برای همیشه عوض می کند و حتی روی روابطش با خانواده که در قاره ای دیگر زندگی می کنند و ماموریت او را از دور می بینند تاثیر می گذارد. آنها فقط از طریقه نامه با Joe ارتباط دارند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 88 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Webbies

این بار نیز با یک بازی کم حجم و جالب دیگر در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. Webbies  یک بازی فکری است. که با طراحی زیبا و مراحل متعدد از جمله بازی های جالب محسوب می شود.شما در این بازی در  جنگل باید به حیوانات کمک کنید تا میوه ها را پیدا کنند. و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگزایید. از ویژگی های این بازی می توان به وجود مراحل متعدد، وجود گرافیک جالب و زیبا، طراحی متنوع، و صدا برداری جالب اشاره نمود.هم اکنون  میتوانید این نرم افزار حرفه ای را در ادامه مطلب از وب سایت پی سی تیک دریافت کنید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 90 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار جذاب FUSE برای XBOX 360

FUSE یک بازی عملیاتی چهار نفره داستان محور است که شما را به تجربه یک ماجرای جدید دعوت میکند . وقتی انسان به تکنولوژی بیگانان دست پیدا کند چه چیزی در انتظار ماست؟ اتفاقی که هرگز نباید بیافتد! وقتی یک منبع بی ثبات انرژی بنام FUSE به دست کسانی می افتد که نباید! سازمان سیا برای بازپس گیری آن یک تیم نخبه را مامور این کار میکند. تیمی بنام Overstrike 9.  با سه نفر از دوستان خود در یک بازی عملیاتی چهار نفره این شرکت شبه نظامی سرکش را که مسئول دزدین تکنولوژی بیگانه هستند از هم بپاشید و منهدم کنید. با استفاده از همکاری تیمی مرگبار، حملات ویرانگر همدیگر را با سلاح‌ها و ابزارهای تکنولوژی بالا پوشش دهید. ویژگی منحصربفرد LEAP این امکان را برای شما فراهم میکند تا در حین بازی و مبارزه به سرعت از یک عامل به عامل دیگری تغییر کنید و از این طریق از سلاح ها و مهارتهای یکدیگر استفاده کنید. شما به مهارت ها و اعضای تیم خود نیاز دارید تا این ارتش جهانی از کنترل خارج شده را متوقف کنید!

dj.graphic & mt7t بازدید : 100 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کانتر استریک 1.6

به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین

Counter Strike 1.6 v7

 

 

 

 

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 

نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!

dj.graphic & mt7t بازدید : 53 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلودمستقیم بازی اندرویدی Mini Motor Racing v1.7.2

 

دانلودمستقیم بازی اندرویدی Mini Motor Racing v1.7.2

 

تاریخ انتشار : 18 دسامبر 2013

 

به همراه فایل دیتا

 

مخصوص سیستم عامل های اندرویدی نسخه ی 2.3.4+ به بالا


ماشین های کوچک اما لذت بسیار! این شعاری است که سازنده بازی می دهد ، موتور خود را روشن کنید و وارد یک بازی پر از هیجان و زیبا شوید این بازیرا می توان به ماشین های کوچک کنترلی نیز نسبت داد اما دارای تکنولوژی های جدید و مجهز بودن به سیستم Nitro ، این بازیرا همچنین می توانید به صورت آنلاین با استفاده از Wi-Fi با دوستان خود Multi player نیز بازی کنید تا 4 نفر در بازی.این بازی دارای خصوصیا و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد و به شما توصیه می کنیم این بازی زیبای اندرویدی را تجربه کنید.برای دریافت این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 80 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

دانلود بازی اندرویدی Bike Race Pro v2.6 APK

 

دانلود بازی اندرویدی Bike Race Pro v2.6 APK

 

تاریخ انتشار :Jul 5, 2013

 

مخصوص سیستم عامل های اندرویدی نسخه 2.2+ به بالا


باز هم یک بازی ساده اندرویدی! اینبار بازی موتور سواری که دارای فیزیک بسیار سریع می باشد و از جمله بازی های رایگان گوگل پلی هست را برای شما آماده کرده ایم ، در این بازی بسیار ساده با تکان دادن گوشی به مسیر موتور جهت دادن و با لمس کردن صفحه نمایش به راحتی گاز را بیشتر و شتاب گرفته و یا ترمز کنید.برای دریافت این بازی اندرویدی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 64 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ریشه بتمن آرخام - Batman Arkham Origins PC Game

« آپدیت ورژن 2.0 با DLC به پست اضافه شد »
« نسخه کم حجم Black Box به آخر پست اضافه شد »

دیگر کسی نیست که نام قهرمان بتمن معروف به خفاش سیاه شهر بزرگ گاتهام را نشناسد!!
پس از مدتی سکوت سرانجام بازی عنوان جدیدی از سری بازی های بتمن با نام Batman Arkham Origins منتشر شد و سایت دانلود رایگان بسیار خرسند که جزء اولین سایت های پارسی زبان است که این بازی را به اشتراک گذاشته است. طبق معمول این بازی توسط Warner Bros. Interactive Entertainment ساخت و منتشر شده و دو کمپانی WB Games Montreal , Splash Damage در اکتبر 2013 آنرا برای سیستم های PC منتشر نمودند. سبک بازی اکشن و ماجرایی میباشد و بتمن بار دیگر بازگشته تا به جدال و درگیرهای خلافکاران و جنایت های شهر گاتهام پایان دهد. شخصیت های جدیدی از قبیل Black Mask, Penguin, Deathstroke, Bane, Deadshot, Anarky, Captain Gordon, The Joker, Copperhead, Firefly و... در این بازی وجود دارند اما مرد نقاب به چهره و شخصیت جوکر بیشتر در این بازی به چشم میخورند. Black Mask ارتش زیر زمینی تشکیل داده , ارتش وی جمعی از انسان های فقیر و بیکار هستند و آن هایی که بی خانواده هستند , آن ها با یکدیگر متحد شده اند و سعی دارند با بدست آوردن بمب اتمی شهر گاتهام را نابود کنند, در این میان بتمن که مدت ها سکوت کرده بوده و خانه نشین بود دوباره دست به کار میشود تا از نقشه ی آن ها جلوگیری کند , در این میان طی حوادثی همه به دنبال نابودی وی هستند اما پس از مدتی روند داستان تغییر کرده و سرنوشت گاتهام به دست های شما میفتد. مپ گاتهام در این سری بسیار کشیده تر و بزرگ تر شده است و شهر به دو قسمت تقسیم شده که با پل ارتباطی دو قسمت شهر به هم متصل هستند. بتمن باسیستم پرونده جدیدی روبرو شده که اجازه می دهد تا بازیکن ظاهر غیر ممکن را تجزیه و تحلیل و به حل بازسازی صحنه جرم و جنایت در زمان واقعی بپردازد. ترکیب سنسورهای راهب بتمن با Batcomputer برای خلق کردن جنایات و مطالعه شبیه سازی دقیق آنچه که قرار است اتفاق بیفتد. خراب کردن باندهای جنایتکاران های جدید خشونت آمیز و کشف مکان های جدید مرگبار ، از خیابان های فقیر به پنت هاوس ثروتمند های Gotham از بخش های دیگر این بازی است. بازی دارای گرافیک فوق العاده و موتور هوشمند Unreal Engine 3 ار آخرین تکتولوژی بازی های هوشمند بهره میبرد و همه عوامل بازی برای بهتر شدن Batman Arkham Origins دست به دست هم دادن تا نظر گیمر را بخود جلب کنند.شما میتوانید بازی زیبای Batman Arkham Origins را بصورت مستقیم از دانلود رایگان دریافت کنید.

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 424
  • بازدید ماه : 424
  • بازدید سال : 7,193
  • بازدید کلی : 112,927