loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 72 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی کریکت Ashes Cricket 2013

Ashes Cricket 2013 لمسی نزدیک از بازی پر هیجان کریکت است. حالت های مختلف این بازی تمام ویژگی ها و جنبه های مختلف کریکت و هیجان مسابقات بین المللی آن را به صورتی زنده و پویا به نمایش می گذارد. تیم های مختلف و ویزگی های شخصیتی بازیکنان مختلف به بهترین نحو ممکن شبیه سازی شده تا درکی کامل از این بازی را به شما ارائه کند. بازیکن ها چه در حالت بازی انفرادی و چه در حالت بازی آنلاین و چند نفره بر سر غرور ملی خود مبارزه می کنند تا تیمشان به پیروزی برسد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 134 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فکری و زیبای پوکر Poker Night at the Inventory

با یک بازی متفاوت اکشن و بسیار همیج تحت عنوان  Poker Night at the Inventory خدمت شما هستیم. این بازی توسط کمپانی Telltale Games منتشر شده است و این نسخه برخلاف نسخه های قبلی بسیار زیبا و مهیج طراحی شده است. Penny Arcade با یک اسلحه سنگین یا به عبارتی اسلحه فیل کش، خرگوش شرور، سام و مکس حیله گر معروف که در نسخه های قبلی نیز حضور داشتند این بار با چهره ای متفاوت و البته با شخصیتی جدید در بازی حضور دارند. بازی فکری و درعین حال سراسر هیجان و شادی را تجربه خواهید کرد و ساعت ها سرگرم می شوید. امیدواریم این بازی زیبا مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد. این بازی کم حجم را از سایت  پی سی تیک دریافت کنید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 90 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار جذاب FUSE برای XBOX 360

FUSE یک بازی عملیاتی چهار نفره داستان محور است که شما را به تجربه یک ماجرای جدید دعوت میکند . وقتی انسان به تکنولوژی بیگانان دست پیدا کند چه چیزی در انتظار ماست؟ اتفاقی که هرگز نباید بیافتد! وقتی یک منبع بی ثبات انرژی بنام FUSE به دست کسانی می افتد که نباید! سازمان سیا برای بازپس گیری آن یک تیم نخبه را مامور این کار میکند. تیمی بنام Overstrike 9.  با سه نفر از دوستان خود در یک بازی عملیاتی چهار نفره این شرکت شبه نظامی سرکش را که مسئول دزدین تکنولوژی بیگانه هستند از هم بپاشید و منهدم کنید. با استفاده از همکاری تیمی مرگبار، حملات ویرانگر همدیگر را با سلاح‌ها و ابزارهای تکنولوژی بالا پوشش دهید. ویژگی منحصربفرد LEAP این امکان را برای شما فراهم میکند تا در حین بازی و مبارزه به سرعت از یک عامل به عامل دیگری تغییر کنید و از این طریق از سلاح ها و مهارتهای یکدیگر استفاده کنید. شما به مهارت ها و اعضای تیم خود نیاز دارید تا این ارتش جهانی از کنترل خارج شده را متوقف کنید!

dj.graphic & mt7t بازدید : 100 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کانتر استریک 1.6

به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین

Counter Strike 1.6 v7

 

 

 

 

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 

نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!

dj.graphic & mt7t بازدید : 93 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

NFS Rivals xbox360 cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals XBOX360-PROTOCOL

 

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 53 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلودمستقیم بازی اندرویدی Mini Motor Racing v1.7.2

 

دانلودمستقیم بازی اندرویدی Mini Motor Racing v1.7.2

 

تاریخ انتشار : 18 دسامبر 2013

 

به همراه فایل دیتا

 

مخصوص سیستم عامل های اندرویدی نسخه ی 2.3.4+ به بالا


ماشین های کوچک اما لذت بسیار! این شعاری است که سازنده بازی می دهد ، موتور خود را روشن کنید و وارد یک بازی پر از هیجان و زیبا شوید این بازیرا می توان به ماشین های کوچک کنترلی نیز نسبت داد اما دارای تکنولوژی های جدید و مجهز بودن به سیستم Nitro ، این بازیرا همچنین می توانید به صورت آنلاین با استفاده از Wi-Fi با دوستان خود Multi player نیز بازی کنید تا 4 نفر در بازی.این بازی دارای خصوصیا و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد و به شما توصیه می کنیم این بازی زیبای اندرویدی را تجربه کنید.برای دریافت این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 94 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
http://axgig.com/images/46757979239704079048.jpg
        
(92/6/31) تغییرات:

اضافه شدن نسخه اندروید

FIFA 14 عنوانی است که به جرات می توان آن را بهترین بازی در تاریخ عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های دسته ی ۳ بعضی از کشور ها، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد. ویژگی های 'Pro Shot', 'Teammate Intelligence' و 'Variable Dribble Touches' جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است، شما دیگر با بازیکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 335
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 520
  • بازدید ماه : 520
  • بازدید سال : 7,289
  • بازدید کلی : 113,023