loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 81 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

از میان برداشتن برنامه های مخرب با Malwarebytes Anti-Malware 1.60

Malwarebytes یک برنامه قدرتمند ضد تروجان میباشد. این برنامه بسیار محبوب توانایی اسکنی عمیق و پیدا کردن تمامی فایل های مخرب  کل سیستم را حتی فایل های در حال اجر و سطل آشغال با یک کلیک ساده دارد. این برنامه به صورت خودکار با امنیت کامل پس هربار اجرا برای ویروس های تروجان به روز میشود که با افزایش کارایی این برنامه میشود. این برنامه بسیار قدرتمند و کم حجم با اسکن تمام سیستم USB و درایو های دیسک را اسکن میکند و حتی به قدری قدرتمند است که میتواند ویروس ها و فایل های مخرب و درحال اجرا و یا قفل شده را به آسانی از عمق پاک نماید. ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم شما میتوانید این برنامه ی قدرتمند و محبوب را به صورت رایگان و بدون محدودیت از سایت بزرگ پی سی تیک دریافت نمایید.

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 81 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

برنامه ی امنیتی Dr.Web Security Space 7.0.1.09060

بسته ی امنیتی Dr.Web منتشر شده برای نسخه ی مختلف ویندوز حفاظت از سیستم شما و اطلاعات  مهم شما را در درستور کار خویش قرار داده است. برای شناسایی برنامه های مخرب از هر گونه منابع خارجی دریغی صورت نمی گیرد.دکتر وب ضدویروسی که محصول کشور روسیه می‌باشد و در سال 1992 منتشر شد.دکتر وب اولین ضدویروسی بود که توانست کرم‌اینترنتی کد سرخ (Code Red) را که باعث آلودگی 250000 هزار رایانه در آمریکا و اروپا شده‌بود، شناسایی‌کند.شناسایی واز بین‌بردن بدافزارها بر روی هارد دیسک، حافظه فلش و RAM یکی از پارامتر های مهم این نرم افزار است.ویژگی های برتر این نرم افزار عبارتند از ، ازدارنده بلادرنگ از فراخوانی خودکار فایل‌های موجود در هارد دیسک، فلاپی دیسک، سی دی رام و حافظه فلش ،شناسایی ویروس‌های قرار داده شده در فایل‌های آرشیوی تودرتو ،تکنولوژی FLY-CODE که اجازه بررسی فایل‌های فشرده‌شده به‌وسیله پکرهای(Packers) ناشناخته را می‌دهد.

dj.graphic & mt7t بازدید : 74 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

 


به همراه نسخه 32 و 64 بیتی برای ویندوز 7


تاریخ انتشار : 25 نوامبر 2013


Yamicsoft Windows 7 Manager نرم افزار بسیار قدرتمندیست که بوسیله این نرم افزار میتوانید پاک سازی ، بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7 را انجام دهید. نرم افزار Windows 7 Manager سرعت ویندوزتان را بالا برده ، امنیت سیستمتان را حفظ ، و همه نیازهایی که از یک نرم افزار مدیریت بهینه ساز دارید را برآورده میکند.توسط نرم افزار Windows 7 Manager بر روی ویندوزتان ، کارایی و امنیت و سلامت ویندوزتان را حفظ کنید.در زمان اوقات فراقتتان ، این نرم افزار را اجرا کرده تا اشکالات سیستمتان را به طور کامل بر طرف کند.این نرم افزار از 30 ابزار متفاوت برای مدیریت ، پاک سازی ، حفظ امنیت ، افزایش سرعت و… تشکیل شده است.

دانلود نرم افزار  Windows 7 Manager 4.3.5 - CORE

dj.graphic & mt7t بازدید : 53 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)
  • دانلود ویجت قفل صفحه نمایش اندروید - WidgetLocker Lockscreen v2.4.3 Paid : جایگزین مناسبی برای قفل صفحه نمایش است که به شما کمک میکند تا نگاه بهتری به طرح قفل اندرویدی داشته باشید.
    - کشیدن و قرار دادن قطره لغزنده، دارای ابزار آندرویدی و نرم افزار کلید های میانبر.
    - نگاه های متفاوت در هر یک از اندروید ها ( ساندویچ بستنی، لوبیا ژله ای ، شیرینی زنجفیلی، حس و حس 3، موتورولا، آی فون، و روتاری۹).
    - عملیات لغزان می تواند سفارشی شود، به عنوان مثال اسلاید به راه اندازی دوربین یا اسلاید به تماس شما دوستانتان.
    - ویدجت های قابل اندازه بندی مجدد و اندازه بندی به شبکه های سفارشی.
    - ویدجت سفارشی / دست کاری دکمه های مجاز یا مسدود شده در روی صفحه نمایش با قفل کردن.
    دانلود ویجت قفل صفحه نمایش اندروید - WidgetLocker Lockscreen
dj.graphic & mt7t بازدید : 69 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

 

برنامه کنترل فایروال ویندوز - Windows Firewall Control 4.0.4.2

 

Windows Firewall Control یک برنامه جذاب در زمینه گسترش کارایی فایروال سیستم می باشد که باعث دسترسی سریع و انعطاف پذیری بیشتر فایروال سیستم میگردد، ممکن است شما هم به دلایلی مختلفی مجبور باشید فایروال ویندوزتان را غیر فعال نمایید ولی هربار برای انجام این کار ساده کلی وقت از شما گرفته می شود برنامه Windows Firewall Control با منوهای مناسب به شما این امکان را میدهد که در عرض چند ثانیه بتوانید فایروالتان را غیر فعال نمایید.
Windows Firewall Control دارای 4 حالت تنظیم فایروال و تنظیمات امنیتی سیستم هست که شما به راحتی می توانید تنها با چند کلیک بنا به نیازتان تنظیم مورد نظرتان را انتخاب نمایید که به شرح زیر هستند:
محدودیت زیاد: تمامی دسترسی های بیرونی و درونی سیستم قفل میشوند - این حالت به هیچ وجه اجازه ارتباط با سیستم های موجود در شبکه را به شما نمی دهد.
محدودیت متوسط: دسترسی های خارجی که حیاتی نیستند قفل می شوند – تنها برنامه هایی اجازه دسترسی به منابع بیرونی را دارند که شما تعیین کرده اید.
محدودیت ضعیف: تمامی دسترسی های بیرونی مجاز به ارتباط برقرار کردن هستند – شما می توانید مانع دسترسی بعضی از برنامه ها به منابع بیرونی شوید ولی در حالت پیشفرض همه ی دسترسی ها مجاز است.
بدون محدودیت: فایروال (دیوار آتش) ویندوز غیر فعال می شود – از استفاده از این حالت برحذر باشید مگر اینکه به آن نیاز ضروری داشته باشید.

 

ویژگی های برنامه مدیریت مجوز های امنیتی ویندوز

  • تنها یک برنامه و این همه ویژگی کاربردی
  • رابط کاربری ساده و روان
  • پشتبانی کامل از تمام کاربر ها
  • امکان تعریف قوانین جدید در قسمت محدودیت ها
  • غیر فعال کردن فایروال سایر برنامه ها
  • امکان ایجاد تنظیمات جدید در فایروال ویندوز
  • امکان گذر از رمز های برنامه جهت تغییر تنظیمات فایروال آنها
  • امکان استفاده از کلید راست با ویژگی هایی مشخص در محیط برنامه
  • امکان جستجو برای تنظیمات غیر ضروری و غیر فعال کردن آنها
  • امکان جستجو در فایل ها برای یافتن برنامه های اجرایی و تغییر مجوز های دسترسی آنها
  • دیدن آخرین ارتباط های قفل شده و در صورت نیاز تغییر مجوزهایشان
  • تعیین برنامه هایی مشخص جهت اجرا هنگام استارت ویندوز
  • پشتیبان گیری و فراخوانی از تنظیمات امنیتی برنامه ها
  • محافظت از پاک شدن ناگهانی برنامه ها
  • بازگردانی تنظیمات اولیه در هنگام پاک کردن نرم افزار
  • و خیلی از ویژگی های دیگر که نیاز به امتحان کردن دارد

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 88 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

ESET Smart Security 7.0.302.26 Final آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال میباشد. و همچنین قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از NetWork دارا میباشند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی است.

 

dj.graphic & mt7t بازدید : 206 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

http://axgig.com/images/50905632260489746374.jpg

این ابزارقدرتمند که تقریبا همه موارد لازم برای برقراری امنیت را در خود می بیند ؛ نسبت به نسخه 2011 بسیار سریعتر عمل خواهد کرد و این هم به دلیل بهینه شدن موا

رد متعدد در نرم افزار است که باعث جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران می شود. امنیت بالاتر به دلیل وجود سه فیلتر برای اسکن سیستم این امکان را فراهم کرده که اگر فایل مخربی بخواهد به سیستم مشکلی وارد کند باید از این سه مرحله عبور کند که تقریبا غیر ممکن است. Total Security در نسخه ی جدید به واسطه وجود محیط کاربری جدید و سیستمی که برای 4 نوع کاربر مختلف تعریف شده است سهولت در استفاده از تمامی بخش های نرم افزار را در دستور کار خود قرار داده است. کنترل کامل بر روی عملکرد فرزندان در محیط خانه و همچنین کارمندان در محیط کار این امکان را فراهم کرده تا بتوان هر بخشی از سیستم را مورد کنترل و در صورت لازم آن را از دسترس خارج کرد.مجموعا 13 قابلیت برای بسته های امنیتی Bitdefender تعریف شده است که تنها Total Security است که تمامی این قابلیت ها را در بر می گیرد. آنتی ویروس ، دیوار آتش ، آنتی اسپای ، آنتی اسپم و مبارزه قدرتمند با حملات در سایت ها در بخش امنیتی قرار دارند که می توانند به هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین نهایت امنیت را فراهم کنند. با این 5 قابلیت خیال کاربر از هرگونه فایل مخرب راحت و آسوده خواهد بود.

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 466
  • بازدید ماه : 466
  • بازدید سال : 7,235
  • بازدید کلی : 112,969