loading...
پی سی تیک
dj.graphic & mt7t بازدید : 68 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

 

 

مبدل حرفه ای مالتی مدیا Wondershare Video Converter Ultimate 5.8.1

Wondershare Video Converter Ultimate یک نرم افزار قدرتمند, حرفه ای و جذاب در زمینه تبدیل فرمت های ویدئویی به یک دیگر و ویرایش آن ها می باشد. این نرم افزار کم حجم مدیریتی کامل بر روی فایل های مالتی مدیا شما ایجاد میکند و برای شما ابزار های کار آمدی در اختبارتان قرار می دهد تا بتوانید ویرایش مثل چسباندن چند فیلم به دیگر, چسباندن زیر نویس, افزاودن لوگو یا متن, بریدن فیلم و… هچنین این نرم افزار با دارا بودن پلیر شگفت انگیز خود شما را از نصب دیگر پلیرها وا می دارد. از ویژگی هایی که توانسته کابرانی را به خود اختصاص دهد تبدیل فایل های مالتی مدیا 2D به 3D تنها با چند کلیک ساده تبدیل نمایید. این نرم افزار نصبت به نرم افزارهای دیگر که در این زمینه هستند سرعت فوق العاده بالایی دارد که حداقل استفاده را از سیستم شما میکند. شما به کمک این نرم افزار می توانید فایل های صوتی را از فیلم استخراج کرده و آن را به فرمت های دیگر از جمله Mp4, WMA, Mp3, Ac3 و… . ما به شما دریافت این برنامه را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید آخرین ورژن این نرم افزار را به طور کاملآً رایگان از وبسایت  پی سی تیک دریافت نمایید.

dj.graphic & mt7t بازدید : 102 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود درایور کارت‌ گرافیک های nVIDIA GeForce برای ویندوز های 32 بیتی و 64 بیتی و لپ‌ تاپ‌

nVIDIA GeForce Desktop & NoteBook Drivers

 

 

 

 

 

در این مطلب، مجموعه کامل Driver کارت گرافیک های nVIDIA GeForce را برای شما آماده کرده ایم.

 

همانطور که میدانید، بسیاری از کارت گرافیک های موجود در بازار، مبتنی بر ان ویدیا جیفورس (nVIDIA GeForce) هستند. اما این کارت های گرافیکی در سری های مختلفی تولید شده اند و درایور هرکدام با دیگری فرق میکند. ضمن اینکه هر کارت گرافیک نیز برای ویندوز های مختلف نیاز به درایور های جداگانه دارد. کارت گرافیک لپ تاپ ها نیز Driver مخصوص خود را میخواهد.

 

در ادامه این مطلب، لیست کامل کارت های گرافیکی و نحوه تشخیص درایور سازگار با آن ذکر شده است. لینک دانلود درایور ها نیز در پایان مطلب آورده شده است.

dj.graphic & mt7t بازدید : 90 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود نرم افزار WinRAR v5.00  Final

تاریخ آخرین انتشار: نوامبر 2013


WinRAR نام نرم افزار نام آشنایست که امروزه کمتر کاربری را می توان یافت که با این نرم افزار کار نکند و آن را بر روی سیستم خود نداشته باشد, دنیای تکنولوژی هر روز رو به پیشرفت است و حجم اطلاعات انتقالی روز به روز افزایش می یابد از این رو نیاز به یک نرم افزاری که در عین سادگی بتواند بهترین فشرده سازی را بر روی فایلها با امنیت زیاد انجام دهد بسیار احساس می شود.
نرم افزار WinRAR با بهره گیری از جدید ترین متدهای رمز نگاری و فشرده سازی...

dj.graphic & mt7t بازدید : 69 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (1)

موقعیت گوشی اندروید

 

موبایل یاب اولین سامانه کنترل نامحسوس و ردیابی گوشی سرقت شده در ایران در خدمت شماست . امکانات این سامانه عبارتند از : شناسایی و ارسال موقعیت دقیق گوشی- اعلام تغییرات سیم کارت و ارسال شماره سیم کارت حاضر - شناسایی اپراتور سیم کارت سرویس دهنده - ارسال لیست تماس های دریافتی و خروجی -ارسال لیست پیامک های ارسالی و دریافتی - ارسال برنامه های اجرا شده و در حال اجرا - موقعیت لحظه به لحظه دقیق جی پی اس - موقعیت یابی 2 با استفاده از جی اس ام - وضعیت اتصال یو اس بی-کارت حافظه - پنل کاربری کاملا فارسی با کاربری آسان..

اندروید موبایل یابی

 
dj.graphic & mt7t بازدید : 70 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

                                                

 

                                    کاملا تست شده

 

GiliSoft RamDisk محصولی فوق العاده کاربردی و جالب می باشد که توسط آن می توانید فضایی از هارد دیسک خود را به عنوان حافظه RAM سیستم تعیین نمایید و باعث افزایش فضای رم و در نتیجه سرعت بالاتر در سیستم خود باشید. امیدواریم نرم افزار GiliSoft RamDisk مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

 

 

 

درباره ما
دانلود برنامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از مطالب زیر را برای سایت مناسب تر از بقیه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 235
  • بازدید سال : 7,004
  • بازدید کلی : 112,738